Gå til innhold

Hvilken farge hadde deres nyfødte? Hadde de hår? Mistet de det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer :-) 

Føler flest nyfødte har brunt/mørkt hår når de blir født...etter hva jeg har sett. Hva hadde deres? Mistet de det fort eller beholdt de det?

Min første hadde litt/liiite hår lys brunt. Mistet det

 Nr2 hadde litt mer lys brunt hår. Mistet det.

Nr3 (snart 3uker gammel) og har mye langt blondt hår. Da snakker vi skikkelig blondt. De kommenterte det på sykehuset også..type der kom det ene blonde barnet i flokken :-) Hehe...blir spennende å se om han mister det siden det er såpass langt. 

 

Anonymkode: 276fe...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldste hadde masse sort hår. Det datt av og ble blondt etterpå.

yngste hadde nesten gullfarget hår, det falt aldri av, men ble lysere og er nesten hvitt nå. 

Anonymkode: a0d2c...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første og andre hadde mye mørkebrunt hår, mistet ikke, men det lysnet. Nr 3 hadde enda mere mørkt hår. Og det blir lengre og lengre. Blitt mye lysere da.  Kan flettes, hårstrikk og må ha spenne i for å ikke få hår i øynene.  Er 10 mnd nå. 

Anonymkode: 332b1...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kobberrødt. Mistet det ikke og har mørk kobber nå. 

Anonymkode: 99063...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine hadde svart hår. Det falt ikke av, men ble lysere med tiden. De har nå mellomblondt hår begge to.

Anonymkode: ce07a...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hadde mørkt, 2-3 cm langt.

mistet alt på toppen og i nakken , kom tilbake mørkeblondt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selve babyen var ganske rosa. Ingen hår på non av mine tre. Førstemann var ganske blå når han kom ut pga lang fødsel.

Anonymkode: 9873e...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten hadde nesten ikke hår da han ble født. Det lille som var der var hvitt. Han mistet ikke noe, fikk bare tykkere og tykkere hår.

Jenta ble født med 5-6 cm svart, tykt hår. Hun mistet ikke noe hår. Nå er hun 3, har mørkeblondt hår til rumpa. 

Anonymkode: 59bee...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to hadde mørkt/svart hår, ca 2 VM langt. Mistet endel, vokst ut igjen som mørkeblondt. 

Anonymkode: c87cc...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Begge to hadde mørkt/svart hår, ca 2 VM langt. Mistet endel, vokst ut igjen som mørkeblondt. 

Anonymkode: c87cc...224

... Ca 2 cm langt.... 

Anonymkode: c87cc...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To født med lys blondt år, en med litt hår den andre med bittelitt år. Er blonde i dag begge to. Den som ble født med bittelitt hår har kjempe tykt hår i dag, den andre har ikke det. 

En født med mye sort hår, Er blond i dag, men har helt sorte øyevipper og sorte øyenbryn. Så har litt "spesiell" fargesammensetning. Blir nok mørkere i håret etterhvert kanskje?

Anonymkode: c8c20...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste hadde hår som dekket det meste av hodet, men det var tynt og kort. Mørk blondt/lyst brunt. Nesten svart i nakken. Mistet ikke annet enn en krans i bakhodet 😂 Er blond nå, med lyse vipper og bryn. 

Minste hadde mer hår enn eldste når hun ble født, og hakket mørkere. Var nesten sort. Det har lysnet en del og er nå lyse brunt. Har mørke øyevipper. Har ikke mistet særlig med hår egentlig. Bare 10'mnd ennå så vanskelig å si hvilke farger hun ender opp med men ser ut til at hun blir litt mørkere i fargene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...