Gå til innhold

Hadde dere sett på mobilen til mannen dersom dere mistenkte utroskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig veldig i mot dette, har aldri gjort det før, men nå skriker det inni meg. Vurderer frem og tilbake, men tenker det ikke er riktig og frykter hva jeg vil finne. Hvis jeg finner noe, hvordan i all verden skal jeg si at jeg har fått kjennskap til det???

Anonymkode: d2753...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Been there, done that ;)

Jeg er glad jeg gjorde det, for da fikk jeg stoppet noe som var i gang med å utvikle seg. Jeg sa at jeg hadde kikket på telefonen hans, og det ble ingen greie ut av det.

Anonymkode: 2f96f...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en mistanke så hadde jeg lett sjekket mobilen. Ser på det linje med å snoke generelt i private eiendeler. Før så var det lapper og brev, nå er det mobilen som er verktøyet til utroskap. Man kan på en måte si at utroskapsverden har blitt modernisert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg konfrontert han med mine mistanker så kunne han fått vist meg telefonen sin e.l dersom han ønsket å forsøke å fjerne mistanken. Om han ikke gjorde det frivillig ved å tilby seg hadde det nok uansett blitt brudd. Tillit er alt. Jeg føler meg 100% trygg på han, og hvis det skulle endre seg er det noe alvorlig galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Mumua. Jeg ville snakket med ham først. Hvis han virket shady, flakket med øynene, gikk på defensiven e.l. ville det fått alarmklokkene til å ringe (mer enn de tydeligvis allerede ringer for deg). Du sier du mistenker utroskap. Er det en spesifikk person? Da kan du be om å få se chathistorikken deres e.l. – men mannen din kan selvsagt si nei.

Anonymkode: d6b01...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig. Jeg bruker tlf hans støtt og stadig uansett, og tar gjerne en titt på meldingene når jeg først har den. Er det snoking altså? Han gir meg jo tlf frivillig. 

Anonymkode: 6bc46...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på, som i sett på uten tillatelse? Absolutt ikke! Snoking på hans mobil uten tillatelse vile vært et tillitsbrudd fra min side. Jeg kan ikke kreve at han skal være min tillit verdig, hvis jeg selv ikke er hans tillit verdig! Hvis jeg hadde misstenkt utroskap kan det hende jeg hadde spurt om å få se på telefonen.

Anonymkode: df28a...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde jeg gjort!

Alle de hypermoralske damene her inne hadde jeg ignorert. 

Anonymkode: d06b9...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker telefonene våre om hverandre, så jeg har allerede hans "tillatelse til å snoke". Ikke at jeg gjør snoker, men det er fordi jeg ikke har behov for det. 

Hvis han plutselig begynte å skjule telefonen sin, ikke la meg bruke den, da ville jeg nok pratet med ham om hvorfor, fremfor å snoke i det skjulte...

Anonymkode: 7a3dc...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke kommet inn da telefonen hans er låst med fingeravtrykk 🙄 min også da 😉😂

Anonymkode: e2993...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mumua skrev:

Personlig hadde jeg konfrontert han med mine mistanker så kunne han fått vist meg telefonen sin e.l dersom han ønsket å forsøke å fjerne mistanken. Om han ikke gjorde det frivillig ved å tilby seg hadde det nok uansett blitt brudd. Tillit er alt. Jeg føler meg 100% trygg på han, og hvis det skulle endre seg er det noe alvorlig galt. 

Enig med deg. Dette er den beste måten å gjøre det på. Og da kan selvfølglig mannen ikke bare gå en tur på do først (og ta med seg mobilen) eller andre unnskyldninger for å ikke vise mobilen der og da.

Anonymkode: 7c38e...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...