Gå til innhold

Hvis du måtte hatt bare ett par sko fra april til oktober


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja,de hadde sikkert vært gode hver eneste dag i et halvt år

Anonymkode: 86d4b...37a

Ja, det regner jeg med. Det går tross alt veldig fint nå, eneste forskjellen er at jeg ikke må begrense meg til ett par. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, beef sister skrev:

Ja, det regner jeg med. Det går tross alt veldig fint nå, eneste forskjellen er at jeg ikke må begrense meg til ett par. 

Jeg er imponert over at du ikke får vondt i beina :)

Anonymkode: 86d4b...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Leeloo76 skrev:

Tror det som hadde funket best er tøyskoene fra HM, de som er en mellomting mellom ballerina og sneakers, med snøring. Med hælsåle er de gode å gå i (brukte ikke annet da jeg var på ferie i Florida, gikk i timevis). Passer til "alt" og kan vaskes om de blir skitne. 

Er det de her?

http://www.hm.com/no/product/18444?article=18444-Q

Anonymkode: 86d4b...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er imponert over at du ikke får vondt i beina :)

Anonymkode: 86d4b...37a

Hadde fått vondt om hælen hadde vært tynn, da hadde jeg sikkert sittet i rullestol innen utgangen av mai. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er spørsmålet lite hypotetisk... Jeg kan nemlig finne på å gjøre nettopp dét. Bruker tøyskoene fra HM (har de i ulike farger men har kun brukt svarte hittil i år) veeeldig mye. Nettopp vært i syden og brukte de hele tiden der også, sandalene jeg pakket med rørte jeg ikke. :) Bruker de også til halvfine anledninger, jeg klarer ikke høye hæler og har uansett ikke skobudsjett nok til å kjøpe pensko jeg bruker sjeldent... Kjøper 2 nye par hvert år så blir ikke mer enn 200kr. 

Anonymkode: 3da7e...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

For meg er spørsmålet lite hypotetisk... Jeg kan nemlig finne på å gjøre nettopp dét. Bruker tøyskoene fra HM (har de i ulike farger men har kun brukt svarte hittil i år) veeeldig mye. Nettopp vært i syden og brukte de hele tiden der også, sandalene jeg pakket med rørte jeg ikke. :) Bruker de også til halvfine anledninger, jeg klarer ikke høye hæler og har uansett ikke skobudsjett nok til å kjøpe pensko jeg bruker sjeldent... Kjøper 2 nye par hvert år så blir ikke mer enn 200kr. 

Anonymkode: 3da7e...d05

Hvilke HM tøysko er det du og de andre snakker om egentlig, er det disse typene her?

http://www.hm.com/no/product/64248?article=64248-E

Anonymkode: a3e9c...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...