Gå til innhold

Hvis du måtte hatt bare ett par sko fra april til oktober


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og du måtte brukt dem til alt og alle anledninger der man må ha sko - hva slags sko skulle det vært? Gjerne bilde!😊

Anonymkode: a3e9c...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å svare selv. Jeg ville hatt bunadsko. De er sorte, komfortable, har litt hæl og er kule på en nittitallsmåte som går kjempebra til både skjørt, kjole, slengbukser og ikke minst bunad. Ikke blir de altfor varme og ikke regner det inn i dem.

Anonymkode: a3e9c...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte blitt svarte joggesko. Funker dårlig med bunadsko på skogstur. :P

Anonymkode: b1c8f...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte enkle, men litt robuste ballerinasko i skinn. Ikke perfekte til skogstur akkurat, men kan finger til det meste annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joggesko. Passer ikke like godt til alle anledninger, men med andre sko hadde jeg i løpet av det halvåret fått så vondt i beina at jeg ikke hadde orket å gå noe særlig. 

Anonymkode: 9facd...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko, selvfølgelig! Finnes intet alternativ! Men da måtte de nok vært svarte😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sorte Viking hore tex

Anonymkode: d87cb...24d

Eller gore :) 

Anonymkode: d87cb...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sorte Viking hore tex

Anonymkode: d87cb...24d

Er det ut-på-byen varianten av Gore tex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyse sko i ballerinastil med oppbygging inni og med en god såle så de faktisk er gode å gå i.

Lyse for da passer de også ok på en varm sommerdag og er likevel diskrete nok til å fungere i hverdagen.

Det er nå tredje året jeg bruker dem mai-september. Men jeg har et par sorte med hel jeg bruker til fint. På trening har jeg uansett bare føtter.

Anonymkode: afb3b...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lyse sko i ballerinastil med oppbygging inni og med en god såle så de faktisk er gode å gå i.

Lyse for da passer de også ok på en varm sommerdag og er likevel diskrete nok til å fungere i hverdagen.

Det er nå tredje året jeg bruker dem mai-september. Men jeg har et par sorte med hel jeg bruker til fint. På trening har jeg uansett bare føtter.

Anonymkode: afb3b...764

Hva trener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Brillefanten skrev:

Hva trener du? 

Dans og svømming.

Anonymkode: afb3b...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det som hadde funket best er tøyskoene fra HM, de som er en mellomting mellom ballerina og sneakers, med snøring. Med hælsåle er de gode å gå i (brukte ikke annet da jeg var på ferie i Florida, gikk i timevis). Passer til "alt" og kan vaskes om de blir skitne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det som hadde funket best er tøyskoene fra HM, de som er en mellomting mellom ballerina og sneakers, med snøring. Med hælsåle er de gode å gå i (brukte ikke annet da jeg var på ferie i Florida, gikk i timevis). Passer til "alt" og kan vaskes om de blir skitne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg velge ut fra hva som går an å trene i, da jeg aldri kunne gått et halvår uten å trene/løpe eller gå på fjellet. Så da måtte det blitt noen joggesko. Gjerne så nøytrale som mulig. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde trivdes hverken på jobb eller på fest i joggesko. 

Kanskje det måtte blitt hvite reebook sneakers. De er ikke ideell å trene i da, men mer god overall. 

Det var et vanskelig spørsmål 🤔

Glad det aldri blir et tema med min solide skopark  😂 Har 3 ulike typer joggesko, høye og lave Gore tex tursko, et utall ankelstøvletter, høye støvletter, støvler, masse pensko både med og uten hel, fritidssko, sneakers, sandaler, tøysko, bunadssko, dressko osv osv.. 

Anonymkode: d0bf9...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg ikke gjort, for jeg kunne ikke brukt skoene jeg bruker til trening ellers i hverdagen, og det hadde ikke vært aktuelt å droppe treningen. Men om man ser bort fra det, kunne jeg vært villig til å droppe joggeturer et halvt år, for joggesko hadde jeg i hvert fall ikke valgt.

Kanskje noe som det her:

https://m.zalando.co.uk/pier-one-high-heels-black-pi911ba1f-q11.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvler. Noen lave sorte. Bor i Bergen, så her kan man lett bruke støvler i alle anledninger, har jeg inntrykk av =) 

Anonymkode: fc7a5...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortisen mener hun ville hatt ankelstøvletter. Tror hun hadde ombestemt seg i dag, 33 grader i sola.

Anonymkode: a3e9c...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, beef sister skrev:

Det kunne jeg ikke gjort, for jeg kunne ikke brukt skoene jeg bruker til trening ellers i hverdagen, og det hadde ikke vært aktuelt å droppe treningen. Men om man ser bort fra det, kunne jeg vært villig til å droppe joggeturer et halvt år, for joggesko hadde jeg i hvert fall ikke valgt.

Kanskje noe som det her:

https://m.zalando.co.uk/pier-one-high-heels-black-pi911ba1f-q11.html

Ja,de hadde sikkert vært gode hver eneste dag i et halvt år

Anonymkode: 86d4b...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...