Gå til innhold

Aldri eid et appleprodukt i hele mitt liv. Dumt å koste på meg en iphone 7? har veldig lyst til å prøve iphone


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Det skjønner jeg ikke? Hva som er så frustrerende med den da? 

Jeg har hatt iPhone de siste 5 årene og har da både bestilt og betalt flyturer, laget fotobok, tatt tusenvis av bilder i tillegg til vanlig bruk. Den er enkel å forstå, holder  bra og er liten nok til å ha i lommen (6s). 

Joda den funker fint for eldre som bruker den til det enkle. Utover den bruken er den jo håpløs. Menyene er så langt du kommer fra intuitivt, en må vite hvor alt er. Og kameraet henger seg hele tiden og tar dårlige bilder. 

Anonymkode: 2f3f6...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Joda den funker fint for eldre som bruker den til det enkle. Utover den bruken er den jo håpløs. Menyene er så langt du kommer fra intuitivt, en må vite hvor alt er. Og kameraet henger seg hele tiden og tar dårlige bilder. 

Anonymkode: 2f3f6...d5e

Ja, også fungerer jo overhodet ikke noe autokorrekt når en skriver. Tlf skal jo drive å bestemme hva den tror jeg vil skrive og retter i hytt og pine, gjerne til ord som ikke finnes🙄

Anonymkode: 2f3f6...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt kan du velge hvor du lagrer alt i iPhone, opprette de mappene du vil, flytte alt hvor du vil osv. Ingen problem. 

Anonymkode: a7be9...c9b

Å, hvordan gjør jeg det? Har aldri funnet noen mappe- og filstruktur.

Anonymkode: 1dda8...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt fornøyd med iPhonen. Den har det du trenger. Enkel meny. Tilgang på alt du trenger. Det som er negativt er at den skruer seg av dersom det er kaldt ute og jeg har lite batteri! Det er ekstremt plagsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda den funker fint for eldre som bruker den til det enkle. Utover den bruken er den jo håpløs. Menyene er så langt du kommer fra intuitivt, en må vite hvor alt er. Og kameraet henger seg hele tiden og tar dårlige bilder. 

Anonymkode: 2f3f6...d5e

 

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, også fungerer jo overhodet ikke noe autokorrekt når en skriver. Tlf skal jo drive å bestemme hva den tror jeg vil skrive og retter i hytt og pine, gjerne til ord som ikke finnes🙄

Anonymkode: 2f3f6...d5e

Jeg er sikkert en enkel sjel, men hva ellers bruker man en telefon til?

Og jeg har ikke de erfaringene med hverken autocorrekt eller kamera, det har aldri hengt seg opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Å, hvordan gjør jeg det? Har aldri funnet noen mappe- og filstruktur.

Anonymkode: 1dda8...451

Vet ikke hvilken mappe/fil struktur du trenger, men jeg bruker OneNote. Har da tilgang på hvilken som helst enhet.

Laster den ned som app.

Anonymkode: c6530...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke hvilken mappe/fil struktur du trenger, men jeg bruker OneNote. Har da tilgang på hvilken som helst enhet.

Laster den ned som app.

Anonymkode: c6530...6a6

Mulig det er noe jeg ikke forstår her, men OneNote er et MS-verktøy med ulike funksjoner. Det jeg mener når jeg sier mappestruktur, er telefonens system der apper, nedlastinger og filer ligger. Lik Utforsker på en vanlig PC. Med Android kan man gå inn i mappene og velge og tilpasse.

Anonymkode: 1dda8...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det er noe jeg ikke forstår her, men OneNote er et MS-verktøy med ulike funksjoner. Det jeg mener når jeg sier mappestruktur, er telefonens system der apper, nedlastinger og filer ligger. Lik Utforsker på en vanlig PC. Med Android kan man gå inn i mappene og velge og tilpasse.

Anonymkode: 1dda8...451

Det er det ikke. Trenger ikke det. Det brukes apper og de ligger på forsiden. Bare å bla frem og tilbale og eventuelt opp og ned alt etter hva du trenger.

Anonymkode: c6530...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke hvilken mappe/fil struktur du trenger, men jeg bruker OneNote. Har da tilgang på hvilken som helst enhet.

Laster den ned som app.

Anonymkode: c6530...6a6

Mulig det er noe jeg ikke forstår her, men OneNote er et MS-verktøy med ulike funksjoner. Det jeg mener når jeg sier mappestruktur, er telefonens system der apper, nedlastinger og filer ligger. Lik Utforsker på en vanlig PC. Med Android kan man gå inn i mappene og velge og tilpasse.

Anonymkode: 1dda8...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...