Gå til innhold

Aldri eid et appleprodukt i hele mitt liv. Dumt å koste på meg en iphone 7? har veldig lyst til å prøve iphone


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei! Er du vant til Samsung, Sony osv osv, kommer du til å få grå hår av iPhone!! Var helfrelst på iPhone, til jeg prøvde noe annet (Sony for min del..) 

Anonymkode: a8907...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna! iPhone er grusomt! Hvertfall om du er vant til Samsung! 

Anonymkode: 2f3f6...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil angre bittert. Ergo bør du absolutt ikke kaste bort penger på halvspiste epler. Android er bare så mye enklere å ha med og gjøre. 

Anonymkode: ea15f...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første smart phone var en iphone og jeg er veldig fornøyd. Noen bil må si at jeg da ikke har sammenligningsgrunnlag og det er rett 😃 

Min mann som har brukt samsung gikk over til iphone for ca. Ett år siden og er veldig fornøyd. Han bruker tlf mye i jobben sin.

Anonymkode: c6530...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøver du iphone er det ingen vei tilbake👍🏽

Anonymkode: 1dd2a...b3d

Der er jeg totalt uenig! Jeg hadde først Samsung, så prøvde jeg IPhone og har aldri angret så mye på et kjøp. Etter 8 måneder kjøpte jeg meg Samsung igjen, og IPhone eller Apple produkter skal aldri inn i huset mitt igjen. 

Anonymkode: 23253...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iphone privat, men på jobb har jeg hatt Samsung og har nå en Sony. Iphone er i mine øyne den beste :) Både Samsung og Sony er knotete, blir fort ødelagt og to av Sonyene har sluttet å virke sånn helt plutselig. Skal heldigvis få iphone på jobb også :)

 

Anonymkode: 88b63...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhone har uten tvil en mye bedre kvalitet en de fleste androide telefoner. Du får det du betaler for. Ville absolutt prøvd. Tror du blir veldig veldig fornøyd!

Anonymkode: 325db...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

iPhone har uten tvil en mye bedre kvalitet en de fleste androide telefoner. Du får det du betaler for. Ville absolutt prøvd. Tror du blir veldig veldig fornøyd!

Anonymkode: 325db...44b

Ja, akkurat det skal iPhone ha, den tåler en del. Men det må den jaggu gjøre også da siden man titt og ofte blir så sint på den at den hives veggimellom. Makan til dritt skal en lete lenge etter. Sikkert greit for noen som bare vil ringe eller mld. 

Anonymkode: 2f3f6...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en overgang for systeme er forskjellig.Men iPhone er veldig enkle i bruk.Å det er faktisk noe i at du får det du betaler for.gubben her har alltid mulig annet enn iPhone og de varer i 6 mnd til Max 1 år før de fjusker og henger seg.Men han er en av de som har mye imot iPhone produktene,hvorfor aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til iPhone. Barna har nå Samsung, og de angrer seg litt. De Samsung telefonene er drit. 

Har også Mac laptop og stasjonær PC, de er jeg derimot ikke begeistret for. Bruker nesten alltid vanlig PC. Bruker kun Mac til å backe opp telefonene. 

Anonymkode: cb272...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple-produktene er jo fantastisk enkle! Jeg kjøpe iphone for 7 år siden og har aldri sett meg tilbake til androide. Det er jo så knotete! Overtalte mine gamle foreldre å kjøpe seg iphone også og det er så lett at til og med de nå er helfrelst. 

Både min macbook, min iPhone, min iPad og min apple-tv har tålt tusenvis av dunk, slag og mishandling fra babyer og småbarn. Jeg har bare skiftet ut iphonene mine når jeg ville ha nyere modeller, men ellers ha de tålt utrolig mye i forhold til elendige samsung eller sony telefoner. 

Anonymkode: 7daf4...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både mannen min og jeg sverger til Samsung. Han kjøpte en iPhone i fjor, for å prøve. Gav opp etter noen dager. Jeg prøvde etterpå, men nei, Samsung passer oss bedre. Våre telefoner har vært problemfrie, og vi bytter kun for å få nye modeller, etter 2-3 år. (Vi har iPader, de er OK.)

Anonymkode: 16e48...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt iphone de siste 8 år, første hadde jeg i 4 år, den fungerte fortsatt bra, men jeg ønsket ny. Hadde aldri hatt noe tull med den. Så nummer 2, er nå 4 år gammel, og min sønn bruker denne. Har aldri vært noe tull med den, det eneste er at nå er batteriet blitt litt dårlig. Så har jeg hatt min i 1,5 år nå, og ikke hatt noe tull med den.

Anonymkode: ef3e5...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, akkurat det skal iPhone ha, den tåler en del. Men det må den jaggu gjøre også da siden man titt og ofte blir så sint på den at den hives veggimellom. Makan til dritt skal en lete lenge etter. Sikkert greit for noen som bare vil ringe eller mld. 

Anonymkode: 2f3f6...d5e

Det skjønner jeg ikke? Hva som er så frustrerende med den da? 

Jeg har hatt iPhone de siste 5 årene og har da både bestilt og betalt flyturer, laget fotobok, tatt tusenvis av bilder i tillegg til vanlig bruk. Den er enkel å forstå, holder  bra og er liten nok til å ha i lommen (6s). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsung kommer alltid bedre ut i tester enn iPhone. Jeg tar mye bilder, og siden Samsung har bedre kamera enn iPhone er valget enkelt.

Anonymkode: 00e92...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hercule Poirot

Så lenge det finnes alternativer, så skal ikke iPhone ned i min lomme. Makan til knotete duppeditt. Gubben har iPhone 7, og fytti, for no' herk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har iphone privat, men på jobb har jeg hatt Samsung og har nå en Sony. Iphone er i mine øyne den beste :) Både Samsung og Sony er knotete, blir fort ødelagt og to av Sonyene har sluttet å virke sånn helt plutselig. Skal heldigvis få iphone på jobb også :)

 

Anonymkode: 88b63...322

Akkurat dette skulle jeg skrive. Reparasjon og trøbbel med android-mobiler på jobb (Sony og Samsung). iPhone som privattelefon, fornøyd på alle måter, aldri noe tull, og alt "passer" til telefonen. 

Anonymkode: a7be9...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhone er helt greit. Jeg har alltid hatt Samsung og Sony, men fikk iPhone 7 gjennom jobben nå.

En veldig negativ ting med iPhone 7, er at de har tatt bort hodetelefonutgangen (jack), slik at du må bruke en liten overgang for å kunne bruke hodetelefonene dine hvis du har. Det er en liten drittsak, og lyden er mye dårligere enn på Sony.

En annen ting er ordboken til iPhone. Jeg har installert SwiftKey-tastaturet, men det blir deaktivert mellom hver gang jeg skal skrive meldinger og funker ikke alle steder der du bruker tastaturet. Veldig irriterende. Apple har nettopp åpnet opp for at man kan installere andre tastaturer enn sitt eget, de er veldig lukket på den måten. Merker det på hele telefonen at den er lukket, man kan ikke gå inn i mappestrukturen og velge hvor man lagrer ting. Kan heller ikke bruke ekstra minnekort.

Utenom disse tingene er den helt streit i bruk.

 

Anonymkode: 1dda8...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

iPhone er helt greit. Jeg har alltid hatt Samsung og Sony, men fikk iPhone 7 gjennom jobben nå.

En veldig negativ ting med iPhone 7, er at de har tatt bort hodetelefonutgangen (jack), slik at du må bruke en liten overgang for å kunne bruke hodetelefonene dine hvis du har. Det er en liten drittsak, og lyden er mye dårligere enn på Sony.

En annen ting er ordboken til iPhone. Jeg har installert SwiftKey-tastaturet, men det blir deaktivert mellom hver gang jeg skal skrive meldinger og funker ikke alle steder der du bruker tastaturet. Veldig irriterende. Apple har nettopp åpnet opp for at man kan installere andre tastaturer enn sitt eget, de er veldig lukket på den måten. Merker det på hele telefonen at den er lukket, man kan ikke gå inn i mappestrukturen og velge hvor man lagrer ting. Kan heller ikke bruke ekstra minnekort.

Utenom disse tingene er den helt streit i bruk.

 

Anonymkode: 1dda8...451

Selvsagt kan du velge hvor du lagrer alt i iPhone, opprette de mappene du vil, flytte alt hvor du vil osv. Ingen problem. 

Anonymkode: a7be9...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en overgang og du må gi det lang tid, om du aldri har hatt iphone.

Jeg har hatt mange forkjellige, men iphone er favoritten. Enkel, fin, bra, genial.

Anonymkode: 73f1c...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Apple-produktene er jo fantastisk enkle! Jeg kjøpe iphone for 7 år siden og har aldri sett meg tilbake til androide. Det er jo så knotete! Overtalte mine gamle foreldre å kjøpe seg iphone også og det er så lett at til og med de nå er helfrelst. 

Både min macbook, min iPhone, min iPad og min apple-tv har tålt tusenvis av dunk, slag og mishandling fra babyer og småbarn. Jeg har bare skiftet ut iphonene mine når jeg ville ha nyere modeller, men ellers ha de tålt utrolig mye i forhold til elendige samsung eller sony telefoner. 

Anonymkode: 7daf4...c49

Enkle om du ikke trenger gå inn i en meny ever ja. Menyen kunne like gjerne stått på gresk for umulig å finne fram. 

Anonymkode: 2f3f6...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...