Gå til innhold

El 3 dager etter mensen etter p-ring slutt..??


NovemberStjerne2016

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg er egentlig ikke prøver i ordets rette forstand enda, men måtte slutte med p-ring etter 2 mnd. Den funket ikke i det hele tatt, jeg ble hormonbombe de luxe, og jeg kjente hele tiden ringen og hadde null sexlyst, og var konstant sår der nede.

Før dette prøvde jeg cerazette i 3 mnd men jeg blødde annenhver uke i 3-4 dager så uaktuelt å bruke den mere.

Nå ble mannen og jeg enig om at siden vi uansett skal begynne prøving på nr 3 i august, så kan han nå bare hoppe av i svingen inntil videre. Det er ingen katastrofe om det skje før det ;)

Men nå, 3 dager etter min forrige men hadde jeg plutselig gulhvitt el-slim med litt brunt i første en dag, så de to neste, mere slim enda hvitere og tykkere og seigere liksom.. Og det har vært mye av det...!

Vi hadde sex dagen etter mens og to dager etter det. Første gang lot vi det stå til og han kom i meg med vilje, andre gangen greide han ikke holde igjen.

Men er det noen reell sjans for at dette var el som resultat av slutt på p-ring??

Hjelpe meg, plutselig nervøs her nå :o

Noen med erfaring med p-ring som vet?

 

Takket for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen erfaring med p-ring, men det virker mer sannsynlig at det er sæd-rester enn EL-slim.

Anonymkode: c3bac...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...