Gå til innhold

Jeg eier ikke estetisk sans! Hva er det fint å ha på to små søstre på fotoshoot?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De de 1 og 3 år. Hjelp meg please!! Gjerne superkonkrete forslag!

Anonymkode: c7e48...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvit og dongeri kanskje? 1 åringen fin hvit dongerikjole og hvit body under, 3 åringen fin hvit bluse/skjorte og dongeriskjørt + blomsterkrans med hvite blomster i håret.

Synes det hørtes søtt ut 😉

Anonymkode: dc7d7...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvit og dongeri, det er jo en klisjé!

Skal dere være ute, eller mot hvit bakgrunn? Unngå i såfall hvitt, de forsvinner helt. Jeg synes sterke farger er fint. Er de ute er det fint med noe som går igjen i naturen, nå er det jo mye lysegrønt (men hvem kler egentlig det?) og hvitt, lyserosa, gult... Jeg synes det er søtt når de har like eller matchende klær da,men der er nok mange uenige. Ta farger de kler opp mot ansiktet, det er det viktigste. Er de veldig bleke er kanskje pasteller fint, sterkere farger om de er mørkere/mørkt hår osv.

Anonymkode: e110e...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag!!

Vi skal være inne i studio. Jeg ser også for meg at de skal matche..

Anonymkode: c7e48...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, skjotta skrev:

Bare ikke kle dem likt... 

Hvorfor ikke?

Anonymkode: c7e48...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat til å foreslå like sommerkjoler, knestrømper, pensko og matchende sløyfebånd i håret eller stråhatter ... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt like kjoler, men i to forskjellige litt duse farger. Denne f.eks http://www.hm.com/no/product/64908?article=64908-B http://www.hm.com/no/product/69985?article=69985-A har de i flere farger på HM. Selv liker jeg godt nakne føtter på sånne bilder, særlig ettåringer har herlige små føtter. Hårbånd og stråhatter er ikke noe for meg, men en kjapp fotograf kan selvfølgelig lage mange morsomme bilder med hatter som tas av og på. 

Jeg synes det blir finest med ensfarget, i hvert fall bør man unngå striper og prikker eller store bilder av Elsa og Anna eller noe annet jentene dine er opptatt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...