Gå til innhold

Hva er egentlig problemet med utroskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, så lenge ingen får vite noe og man ikke blir gravid, hva er så farlig med litt på si?

lurer..

Anonymkode: 69c51...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får bare fortsette å lure og se om noen biter på...

Anonymkode: 66db9...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får bare fortsette å lure og se om noen biter på...

Anonymkode: 66db9...b21

Har allerede fått napp, jeg. Og ser ikke problemet med det, mannen vet ikke noe og har en Happy kone. 

Anonymkode: 69c51...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke verdens undergang, men vet jo mange er uenig med meg 

Så lenge partneren er 100% sikker og trygg på at det er henne/han partneren elsker og ønsker dele liv, familie, tak over hodet og spisebord med og man lever godt sammen har ikke et lite "nyp" noe å si 

Anonymkode: 7a5d4...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fate for sykdom er og at det etter hvert utvikles følelser tenker jeg.

Anonymkode: 953be...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg er det ikke verdens undergang, men vet jo mange er uenig med meg 

Så lenge partneren er 100% sikker og trygg på at det er henne/han partneren elsker og ønsker dele liv, familie, tak over hodet og spisebord med og man lever godt sammen har ikke et lite "nyp" noe å si 

Anonymkode: 7a5d4...2ee

Jeg lurer på hvorfor jeg får følelsen av at du ikke vet hva kjærlighet er.

Anonymkode: 714e7...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kraftig tillitsbrudd og kroken på døra. Vil ikke være sammen med en mann som ikke vil være sammen med meg. Å om han trenger noen andre å hygge seg med så betyr det at han er ferdig med oss. 

Anonymkode: 41708...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såpass ego at det kun skal være meg. Om han ikke har nok med bare meg, er det ikke meningen at det skal være oss to.

Hadde han vært utro hadde jeg blitt utrolig såret og skuffet, jeg tror jeg hadde spydd. Jeg hadde ikke klart å se på han med respekt lengre og han hadde aldri fått tatt på meg igjen.

Anonymkode: 4894e...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil jo være sammen med mannen og jeg elsker ham. Men vil ha det litt gøy med andre for en ekstra piff, han nyter jo godt av det i form av en blid kone.

Anonymkode: 69c51...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg er det ikke verdens undergang, men vet jo mange er uenig med meg 

Så lenge partneren er 100% sikker og trygg på at det er henne/han partneren elsker og ønsker dele liv, familie, tak over hodet og spisebord med og man lever godt sammen har ikke et lite "nyp" noe å si 

Anonymkode: 7a5d4...2ee

Hvis man går ut i fra at det er forhold og ikke ons, tenker jeg at det gjør noe med selvfølelsen hvis man blir avvist når partneren har fått stilt sulten et annet sted... De fleste ønsker jo gjerne å bli begjært i tillegg til elsket og trygg. Selv om det er bare sex, vil det allikevel for de fleste oppleves som et svik. Då lenge mat ikke vet og det ikke er mistanke skader det jo ikke, men fallet blir desto høyere hvis og om det blir oppdaget... 

Anonymkode: 49b26...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg vil jo være sammen med mannen og jeg elsker ham. Men vil ha det litt gøy med andre for en ekstra piff, han nyter jo godt av det i form av en blid kone.

Anonymkode: 69c51...57b

Er jo absolutt ikke gitt at man blir blid av å lufte høna i annen hage, men at man blir sur fordi man bærer på at man gjør noe galt. 

Anonymkode: 49b26...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er jo absolutt ikke gitt at man blir blid av å lufte høna i annen hage, men at man blir sur fordi man bærer på at man gjør noe galt. 

Anonymkode: 49b26...d57

Men det gjør jo ikke jeg, så da er det vel ikke noe problem?

Anonymkode: 69c51...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det gjør jo ikke jeg, så da er det vel ikke noe problem?

Anonymkode: 69c51...57b

Men du stilte et generelt spørsmål, så da kan du ikke bruke deg selv som mal. 

Anonymkode: 49b26...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på hvorfor jeg får følelsen av at du ikke vet hva kjærlighet er.

Anonymkode: 714e7...37b

Kjærlighet er i alle fall mer enn sex, så hvorfor sexen skal være verdens undergang skjønner ikke jeg. 

Løgner er imidlertid et problem. Kjærlighet fordrer tillit. 

Anonymkode: 1e89b...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengs ingen utroskap her. Vi har ett åpent forhold og gubben låner meg faktisk ut iblant 😂 Men hvorfor noen gidder å være i ett forhold det er en klar grense, for så å gå bak ryggen på partneren å være utro, det skjønner jeg ikke. Hvorfor være i det forholdet da liksom.. 

Anonymkode: 4f266...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

For meg er det ikke verdens undergang, men vet jo mange er uenig med meg 

Så lenge partneren er 100% sikker og trygg på at det er henne/han partneren elsker og ønsker dele liv, familie, tak over hodet og spisebord med og man lever godt sammen har ikke et lite "nyp" noe å si 

Anonymkode: 7a5d4...2ee

Hvorfor skal vedkommende da være utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trengs ingen utroskap her. Vi har ett åpent forhold og gubben låner meg faktisk ut iblant 😂 Men hvorfor noen gidder å være i ett forhold det er en klar grense, for så å gå bak ryggen på partneren å være utro, det skjønner jeg ikke. Hvorfor være i det forholdet da liksom.. 

Anonymkode: 4f266...e83

Gubben 'låner deg ut'? Vil du ikke heller være i et forhold hvor man har nok med hverandre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Huldra11 skrev:

Gubben 'låner deg ut'? Vil du ikke heller være i et forhold hvor man har nok med hverandre? 

Informasjonen du fikk om åpent forhold forteller deg vel at hun ikke vil det?

Anonymkode: 05e4e...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...