Gå til innhold

Tegningsblødning ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Hei, da jeg var på do i natt merket jeg litt slim med blod i da jeg tørket meg, kan det være tegningsblødning? De gangene jeg var på do senere avtok det, å ble bare litt rosa på papiret (beklager detaljene) Er i uke 35+5 i dag.
Skal man ringe føden å si i fra? Er førstegangsfødende, som dere sikkert skjønner. Blir så usikker, men har hørt at man ikke skal ringe ned de på føden heller. 
Hilsen usikker

Anonymkode: e44d8...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan virke sånn , iforhold til hvordan min begynnende fødsel var. Mensenmurring med litt harde kynnere, og slim/utflod med litt blod i (ifg Jm er det tegn på at "noe" skjer med livmorhalsen) 

Det er lov å ringe føden og beskrive det, siden du er usikker :) Lov meg at du gjør det hvis det blir mer, og/eller du får vondt da iallefall ;) 

Anonymkode: 44edb...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan virke sånn , iforhold til hvordan min begynnende fødsel var. Mensenmurring med litt harde kynnere, og slim/utflod med litt blod i (ifg Jm er det tegn på at "noe" skjer med livmorhalsen) 

Det er lov å ringe føden og beskrive det, siden du er usikker :) Lov meg at du gjør det hvis det blir mer, og/eller du får vondt da iallefall ;) 

Anonymkode: 44edb...545

Forts. Ser nå at du er 35+5, da syntes jeg du skal ringe :) Det er jo pr def littegrann tidlig. 

Anonymkode: 44edb...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😊

Har snakket med føden nå, kunne være en begynnende fødsel.. Ble ikke så veldig beroliget av svaret men, skulle ringe tilbake viss jeg fikk smerter og evt begynte å blø mere. Er ikke helt forberedt på fødsel enda, kunne værtfall ha tenkt meg ett par uker til.. 

Anonymkode: e44d8...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5/26/2017 den 18.28, Anonym bruker skrev:

Takk for svar 😊

Har snakket med føden nå, kunne være en begynnende fødsel.. Ble ikke så veldig beroliget av svaret men, skulle ringe tilbake viss jeg fikk smerter og evt begynte å blø mere. Er ikke helt forberedt på fødsel enda, kunne værtfall ha tenkt meg ett par uker til.. 

Anonymkode: e44d8...0bf

Koss gjekk d med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke kommet noe baby enda... så har gådd bra.. men nå er jo tiden inne for at babyen kan komme når som helst.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...