Gå til innhold

Flere som ikke har fått foreldrepenger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Les på nav.no!!!

Anonymkode: 7c1e0...5d8

DE FLESTE FÅR PENGENE IDAG står det

Noe du siktet til? 

Anonymkode: 5bb27...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått sykepenger. Skulle komme idag. Står ikke engang på kommende utbetaling

Anonymkode: 5bb27...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter ikke på utbetaling fra nav,  men må si jeg syns det er respektløst og ikke betale ut når en skal.  Pengene skulle vært på konto på onsdag,  og nå må mange vente til mandag.  

Tidligere i år- knyttet til påske og 17.mai - når det var snakk om at de ikke kunne betale ut litt tidligere begrunnet de det med at brukerne måtte ha forutsigbarhet.  Tror det grunnlaget heretter kan settes til side.  

Håper dere får pengene snart.  Ingen av oss ville syns det var greit å få lønn flere dager på etterskudd. 

Anonymkode: 09dc3...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fått sykepenger

 

Anonymkode: 5bb27...2fc

 

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enda ikke fått pengene fra nav

Foreldrepenger 😣😣

Anonymkode: 11101...445

Men står det, hos dere, noe på kommende utbetalinger? 

Anonymkode: 6a266...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg venter ikke på utbetaling fra nav,  men må si jeg syns det er respektløst og ikke betale ut når en skal.  Pengene skulle vært på konto på onsdag,  og nå må mange vente til mandag.  

Tidligere i år- knyttet til påske og 17.mai - når det var snakk om at de ikke kunne betale ut litt tidligere begrunnet de det med at brukerne måtte ha forutsigbarhet.  Tror det grunnlaget heretter kan settes til side.  

Håper dere får pengene snart.  Ingen av oss ville syns det var greit å få lønn flere dager på etterskudd. 

Anonymkode: 09dc3...a74

Enig i det. Er et mareritt at mannen er sykemeldt. Da han jobbet så fikk han lønn på rett tidspunkt hver eneste gang. Aldri forsinket, aldri! Han fikk kanskje 2 dager før om lønningsdatoen falt på en søndag, men gikk aldri andre veien.

Ikke noe gøy siden han har høyest lønn og jeg har luselønn, er ganske avhengig av ham. 

Anonymkode: 6a266...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Men står det, hos dere, noe på kommende utbetalinger? 

Anonymkode: 6a266...b8b

Står ingenting

Jævlig irriterende 

Anonymkode: 11101...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg venter ikke på utbetaling fra nav,  men må si jeg syns det er respektløst og ikke betale ut når en skal.  Pengene skulle vært på konto på onsdag,  og nå må mange vente til mandag.  

Tidligere i år- knyttet til påske og 17.mai - når det var snakk om at de ikke kunne betale ut litt tidligere begrunnet de det med at brukerne måtte ha forutsigbarhet.  Tror det grunnlaget heretter kan settes til side.  

Håper dere får pengene snart.  Ingen av oss ville syns det var greit å få lønn flere dager på etterskudd. 

Anonymkode: 09dc3...a74

Men er det ikke pga feil i systemet da? Ikke pga at de ikke vil betale det ut?

Anonymkode: 23493...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått bidrag eller barnetrygd, bidraget er alltid inne lenge før slutten av mnd.. Man regner jo med det fortsetter sånn da. 

Anonymkode: 77cb8...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer fikk ikke feriepengene sine heller. Det var fra fjorårets foreldrepermisjon. Da han ringte fant de på tusen grunner for at han ikke skal ha krav på det, men ingenting av det stemmer. Så skulle de ringe tilbake etter å ha sjekket hva som var feil, men de tok selvfølgelig ikke kontakt igjen. De påsto at han ikke har krav på det siden jeg liksom skal ha fått feriepenger fra de, men det gjorde jeg ikke. De roter noe helt utrolig, har to stønader de ikke har utbetalt heller som skulle vært på konto for 6 uker siden, fordi de har "glemt å trykke på en knapp" som de så fint kalte det og dermed måtte behandle sakene om igjen. Ikke store summene det gjelder heldigvis.

Anonymkode: 0ee20...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...