Gå til innhold

Når bør barn klare å spise mat uten å ha mat i halve ansiktet synes dere? U/T


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min jente som blir 2 år i juli spiser uten masse gris. Hender hun er uheldig, men det er aldri mat i halve ansiktet :)

Anonymkode: 41943...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster sin x mann på 43 klarer det ikke enda...😏 

Anonymkode: 8b373...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ha rimelig kontroll når de er 2 år,men å smøre inn hele ansikte bør de være ferdig med rundt 14-15 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen til min venninne er fem og han har masse mat rundt munn og opp til nesa. Han spiser veldig stygt og de veileder han aldri under måltid. Selv min datter på fem reagerer på dette. 

 

Anonymkode: 95589...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stesønn på 12 år har masse mat på hender og rundt munnen etter et måltid. Heldigvis bedret seg bittelitt det siste året. Men lurer veldig på hvordan det skal gå med ham på ungdomsskolen hvis han skal fortsette å spise slik. 

Anonymkode: e964c...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 åringen min var så og si matfri i ansiktet rundt 2 år. 6 åringen min kan enda være full av mat. Ser heldigvis bedring etter hvert som tiden går. Mye mindre nå enn for 2-3 måneder siden. 2 åringen min har litt, men ikke mer enn forventet. Han er en mellomting mellom søstrene. Så tror dette er veldig forskjellig fra unge til unge, i kombinasjon med hva foreldrene gjør ut av det. 

Anonymkode: 7f388...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...