Gå til innhold

Ekle ting på menneskekroppen?


Iiiiik

Anbefalte innlegg

Menn med lange hår ut av nesa og ørene får jeg noia av. Ellers går det meste på menneskekroppen greit så lenge det er reint og stelt. Bart er greit (så lenge jeg ikke må kline med vedkommende) - lang bart som går over leppa er ikke greit. Tånegler er greit - lange tånegler med sørgerenner er ikke greit osv. Jeg var en gang i forrige århundre medaljeutdeler under veteran-NM i stille lengde og -høyde. Da sleit jeg med å ikke brekke meg da jeg skulle feste medalje på en kar som hadde så lange tånegler at de krøllet seg rundt tuppen på tærne. Yuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lange baller.. fyyyysj. Og baller som er altfor tett opp :o og hår på ballene. Kjæresten min har faktisk det, er det ikke vanlig å fjerne dette i dag??

Ellers må det være vorter og føflekker med hår som stikker ut.

 

Anonymkode: ce60c...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis med alt som hører med er virkelig ikke delikat! Ellers er alt som er på kroppen som ikke bør være der, feks kviser, vorter og føflekker ekkkelt.

og pølsefingre. 

Anonymkode: 4a592...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 time siden, Anonym bruker skrev:

lange baller.. fyyyysj. Og baller som er altfor tett opp :o og hår på ballene. Kjæresten min har faktisk det, er det ikke vanlig å fjerne dette i dag??

Ellers må det være vorter og føflekker med hår som stikker ut.

 

Anonymkode: ce60c...57c

Alle menn over puberteten har kjønnshår, altså, og det inkluderer nok som regel testiklene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fleste deler av kroppen er helt ok. Også tær og navler. Så lenge man har normal hygiene og "vedlikehold", klippet negler og lukter rent.

Kviser og hudormer synes jeg er litt fascinerende å plukke på, sårstell med verk gjør meg ingenting. 

Men avføring og oppkast har jeg ekstrem aversjon mot. Til og med egne barns oppkast fremkaller øyeblikkelige brekninger, og jeg klarer rett og slett ikke å vaske det uten å spy selv. 

Anonymkode: 3471c...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må seie meg einig meg ho som nemner hårete ballar. Ja eg veit det er normalt med hår, men eg får bilete i hovudet om alt som "sitt igjen" i håra etter dobesøk og då får eg noia. Og veit det er i mitt hovud, då dei fleste menn eg har møtt er reinslege. Men klarar ikkje tenke fornuftig på dette området 🙈 Og slit også med kjønnssekret. Dvs når penis er våt og det kjem litt ut før mannen faktisk kjem. Og igjen, eg veit det er naturlig og bra, men hovudet mitt skrik "ueeeeh". Elles er lange negler et stort nei.  Og føler eg må presisere eg eigentleg er ganske normal og likar sex generelt 😅

Endret av Nebbdyret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
43 minutter siden, Nebbdyret skrev:

Må seie meg einig meg ho som nemner hårete ballar. Ja eg veit det er normalt med hår, men eg får bilete i hovudet om alt som "sitt igjen" i håra etter dobesøk og då får eg noia. Og veit det er i mitt hovud, då dei fleste menn eg har møtt er reinslege. Men klarar ikkje tenke fornuftig på dette området 🙈 Og slit også med kjønnssekret. Dvs når penis er våt og det kjem litt ut før mannen faktisk kjem. Og igjen, eg veit det er naturlig og bra, men hovudet mitt skrik "ueeeeh". Elles er lange negler et stort nei.  Og føler eg må presisere eg eigentleg er ganske normal og likar sex generelt 😅

Sikkert lurt å være tradisjonell da, og ha sex under dyna med lyset av? Lukk øynene og tenk på fedrelandet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tær, tær, tær troner desdidert øverst! 🤢

God nummer to er negler, verst de man finner på badgulvet når man er på besøk og de laaaange man aldri klarer å holde rene 😲

Bronseplass hos meg er innover navel og det som kan befinne seg der 😨

Hår i hårbørsten og sluken 😷

Mandelstein 🤢😷😲

Flass og andre døde hudceller

 

 

Anonymkode: 45a41...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Pashla skrev:

Sikkert lurt å være tradisjonell da, og ha sex under dyna med lyset av? Lukk øynene og tenk på fedrelandet 😂

😂 Hadde nok vore det beste for meg, men trur mannen hadde hatt ei anna meining. Så mi løysing er å blokke ut tankane og la det stå til. Men første tanken "up close" er alltid "uæææh" 😅🙈

Endret av Nebbdyret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...