Gå til innhold

Hvor langt er det lengste du har du løpt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 mil.. Men det er lenge siden nå. Det lengste jeg har løpt i det siste er 10 km.. 

Anonymkode: 59bda...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 mil. 

Løper halvmaraton. Tre i året. 

Langløping ligger jeg rundt tre mil. I opptrening løper jeg tre mil ca hver tiende dag. Vanlig løpetur ca 1 mil og 15 km én gang i uka. Løper fire/fem ganger i uka. 

Anonymkode: 51797...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 km 😂 Skulle gjerne sprunget, men knærne mine tåler det ikke. Fryktelig surt! Så jeg holder meg til andre treningsformer.

Anonymkode: 57a70...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 km! Sikter mot en mil. 

Løper sakte, men jeg går ikke 💪🏻  Kjempe artig, og deilig med mestringsfølelse! At jeg ikke begynte før. Begynte i høst 

Anonymkode: c4881...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

5 km! Sikter mot en mil. 

Løper sakte, men jeg går ikke 💪🏻  Kjempe artig, og deilig med mestringsfølelse! At jeg ikke begynte før. Begynte i høst 

Anonymkode: c4881...ea8

Er som deg jeg. Tar det også sakte, for en følelse altså 👍🏻

Anonymkode: 31bdb...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har løpt maraton mange ganger. Har lyst å prøve ultraløp.. Til neste år skal jeg melde meg på. 

Jeg elsker løping! Å komme i mål etter maraton.. Lite kan sammenlignes med det😅 Litt som å føde barn😂 Vondt, men ufattelig deilig etterpå! Er "høy" i flere dager etterpå! 

Hi. 

Anonymkode: a7be7...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å kunne ta på joggeskoene og bare jogge så lenge jeg føler for det i naturen. Har aldri vært i nærheten. Jeg rakk akkurat å oppdage at jeg likte jogging og at det gikk an å trene meg opp når formen min begynte å dale. I gode perioder prøvde jeg å jogge igjen, men tror ikke jeg har jogget mer enn en, maks to, kilometer sammenhengende noen gang. Har vært veldig syk i flere år nå. I bedre perioder prøver jeg meg litt igjen. Seks av de siste åtte ukene har jeg vært ute en gang i uken, da har jeg syklet til skogen og så gått og jogget en runde som er 1,6 km. Kjenner jo at det går bittelitt lettere, men blir så utålmodig fordi jeg ikke kan presse meg veldig og heller ikke kan trene oftere (den ene gangen i uka er helt på grensen av hva jeg tåler).

Men jeg drømmer om å bli frisk og løpe og løpe og løpe :D

Anonymkode: ecd5e...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...