Gå til innhold

Noen her som har bestilt noe på wish?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ble dere fornøyd, og tok det lang tid? 

Er jo så billig, tenker at det må jo være for godt til å være sant🙊

Anonymkode: bc49a...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min har bestilt masse crap og dilldall derifra. Noe er helt ok, mens andre ting er av dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 7102c...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har bestilt mye derfra. Synes det er bare juggel jeg da. Han bestilte noe klær en gang og det så jo ut som en 3 åring hadde laget det. Ødelagte sømmer og dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 77b47...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ungene har bestilt mye derfra nå. Noe kommer raskt, noe tar tid og noe har ikke kommet enda. Jeg jobber i posten så jeg vet ting kan ta tid. Når det er mye å gjøre i tolla, kan det fort ta måneder før pakka kommer. Mange pakker vi vet har liggi der i to mnd, så jeg vet jeg ikke skal begynne å gruble over hvor pakka er før jeg har glemt at jeg har bestilt noe. Heldigvis kommer de fleste ganske raskt, og gjerne før jeg har glemt at jeg har bestilt noe. 

Men min datter bestilte noe en ukes tid før meg, det har fortsatt ikke kommet. Jeg bestilte noe nesten hver dag i en uke, og jeg har fått noe fra hve bestilling men ikke alt fra noen av de. Om jeg bestilte fire ting i en bestilling, kommer de i en og en pakke. Ganske teit syns jeg, men det er nå slik de gjør det. Men nå syns vi det er veldig gøy med mye pakker i postkassa, så vi får se positivt på det. Selv om ungene syns det er veldig teit når det kommer en pepperrkakeform osv i pakka (jeg bestiller vist mye dumt sier de, men superman pepperkakeformen var kul. De vurderte å bake pepperkake selv om de ikke liker det så godt....)

 

jeg forventer ikke veldig mye av tingene egentlig, men jeg har igrunn vært fornøyd med alt. En kakeform jeg bestilte var bitteliten, så den blir ikke brukt til å bake med. En rappet den ut av hendene mine før jeg rakk å tenke, for den kunne hun nemlig bruke til å lage badesaltbomber eller noe slikt med. Det lages slim, badesalt og annet rart i store doser for tiden. Så for meg var det ett bomkjøp, men for ungene var den perrfekt. 

Anonymkode: a0110...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med toll? Kommer det i tillegg? 🙊 Bestilte ganske mye klær... spent på kvalitet og størrelse 😅

Anonymkode: bc49a...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt masse.klærne er veldig små og ikke veldig bra kvalitet.men koster nesten ingenting.akkurat nå er det fidget spinnere som kommer jevnlig l post fra wish.hver ting du kjøper kommer fra forskjellige selgere.så pakkene kommer til forskjellige tidspunkt.ang toll og moms så skal det mye til at passere grensen for det siden det er såpass billig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker heller Ali express. Samme tingene bare gratis frakt. Perfekt når julekalenderen skal fylles opp. 

Anonymkode: 108a3...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun god erfaring. Men nå har jeg handlet på ebay/wish i over 10 år, så jeg vet hva som er dårlig, og hva jeg skal holde meg unna. Har ikke gjort bomkjøp på flere år. 

Det positive med wish er at du kan se om andre kunder er fornøyde, hvordan den er i Str, og noen legger ut bilder av produktene. 

På ebay er det Storbritannia/USA som har kvalitet på klær. 

Mine pakker har ALDRI brukt mer en 3 uker ☺️

 

Anonymkode: 821ec...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri bestilt derfra selv men har hørt fra flere som har fått irritert rød hud av klærene fra Wish selv etter de har hvert vasket før bruk. Bare noe huske på om man kjøper klær derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller en del klær og stæsj til fireåringen, sjekker alltid produktomtale fra andre før jeg bestiller.

Enda ikke blitt skuffet, siste levering var en joggedress med djevelhale på buksa og horn på hetta - er mer som pysjstoff enn det vi tenker på som joggedress - men den var skikkelig fin, og kostet 35 kr...

Går alltid opp minst 2 str i barneklær.

Leveringene ligger på rundt 3 uker, aldri ventet lenger enn det, bestilt sikkert 20 ganger.

Anonymkode: aeca9...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...