GĂ„ til innhold

Hjelp - positiv test fra tostreker.no , negativ rfsu


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter😊 hĂ„per dere har noen gode rĂ„d til meg😄 

Testet tirsdag med test fra tostreker.no (10 kl sensitivitet) denne var svak positiv, har onsdag og torsdag testet med den pakken fra rfsu, test ofte - 25 ml sensitivitet. De er negative. Problemet mitt er at jeg skal i bryllup i helgen og alle forventer at jeg drikker, lite og intimt sÄ det blir ganske gjennomskuelig. FÄr ikke tak i tester som er mer sensitive enn 25 fÞr den tid heller. Har dere noen erfaring med testene jeg har brukt her? Om den fÞrste jeg tok fra tostreker var riktig positiv nÄr burde jeg forvente et positivt resultat fra rfsu? Evt noen andre som virker bedre enn rfsu? 

 

Takktakkog takk for svar😊😊😋

Screenshot_20170525-123041.png

Anonymkode: 1631c...56a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Hadde satt sĂ„ pris om bar en av dere gass Ă„ svare, er jo tydelig at mange har lest innlegget mitt😊 komigjen a😁

Anonymkode: 1631c...56a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ville ikke ha drukket fÞr jeg va sikker, prÞv et annet merke eller noe.... 

Anonymkode: f8a45...a8b

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

NĂ„r har du/hadde du IKM? 😊 Om du har passert IKM er du nok dessverre ikke gravid ut fra bildet av testen, sĂ„ jeg hadde ikke hatt problemer med Ă„ nyte alkohol til helgen 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Var 8 dpo pĂ„ den testen, 11 dĂ„p I dag, derfor jeg blir usikker😐

 

TS

Anonymkode: 1631c...56a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Da tar du en pĂ„ morgenurin pĂ„ lĂžrdag 😉

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har fÄtt falsk negativt resultat med Test tidlig-testen fra RSFU. Da jeg testet dagen etter med CB digital viste den gravid 2-3 uker. SÄ man skulle tro den skulle vÊrt positiv dagen fÞr ogsÄ! Men kan du ikke kjÞpe en CB test pÄ apoteket og teste lÞrdag morgen, som en her over skriver?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Oi, ja man skulle jo tro at de slo ut likt. Spesielt nÄr du fikk 2-3 uker, da er vel bhg mye hÞyere enn 25? 

FĂ„r vel prĂžve Ă„ fĂ„ tak i en test i morgen fĂžr avreise, er bare det at bygdedyret lever i beste velgĂ„ende her sĂ„ skulle mye heller bestilt pĂ„ nettet😅

TS

Anonymkode: 1631c...56a

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ Thursday, May 25, 2017 den 21.52, Anonym bruker skrev:

Oi, ja man skulle jo tro at de slo ut likt. Spesielt nÄr du fikk 2-3 uker, da er vel bhg mye hÞyere enn 25? 

FĂ„r vel prĂžve Ă„ fĂ„ tak i en test i morgen fĂžr avreise, er bare det at bygdedyret lever i beste velgĂ„ende her sĂ„ skulle mye heller bestilt pĂ„ nettet😅

TS

Anonymkode: 1631c...56a

Hvis du fĂžrst skal prioritere og kjĂžpe en test ville jeg kjĂžpt den nye CB tidlig (6 dager fĂžr mens), den er helt super! Tok den og en rfsu, mĂ„tte virkelig lete etter streken pĂ„ rfsu sin, mens med den fra cb var den super tydelig!😊 lykke til 🎉

Anonymkode: 09109...2e4

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...