Gå til innhold

Er dette en merkelig situasjon eller ikke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

La oss si at din mor og far er skilt (for mange år siden). Bruddet var stygt.  Din far har etablert seg på nytt. Din mor har innledet et forhold til fars bestevenn. Han bor også i huset til din far etter at han skilte seg fra sin kone. Dvs at din mor besøker sin nye type i sin eks' hus. 

Hva hadde du tenkt i denne situasjonen? (Det er flere detaljer som KAN være relevante, men oppdaterer isåfall hvis det blir nødvendig).

Spørsmålet er altså: er det OK å besøke sin mye type i eksens hus? Eller er det bare "nei nei" i seg selv? 

Anonymkode: 5c764...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer vel an på hvordan de selv har det med det.

Hvis hverken mor eller far har et problem med det er det jo ikke et problem. 

Anonymkode: d4fdb...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan vet man det da? 

Dersom noen spør deg, som har ny mann, om det er OK at noen overtar din eks - hva svarer du da? Du kan jo ikke si nei for det påvirker jo forholdet til din nye mann. Du er jo "nødt" til å svare at det Ok?  

Dersom jeg har rett, er "velsignelsen" riktig da? 

Anonymkode: 5c764...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen andres sak.

Om en av partene synes dette er problematisk for de gjøre noe med. Dvs snakke med de andre/finde en bedre løsning el lign.

Anonymkode: d4fdb...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis både X, hans kone og den nye kjæresten synes det er greit Ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: 543c1...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle involverte synes det er i orden, så ser jeg ikke problemet. :-)

Anonymkode: 254b5...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis far kompis bor i huset etter far, så betyr vel dette at han har kjøp det?

altså er det nå kompisens hus. Hvorfor i all veden skulle ikke mor få lov til å besøke sin nye kjæreste i hans eget hjem?

Anonymkode: f9e2e...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis far kompis bor i huset etter far, så betyr vel dette at han har kjøp det?

altså er det nå kompisens hus. Hvorfor i all veden skulle ikke mor få lov til å besøke sin nye kjæreste i hans eget hjem?

Anonymkode: f9e2e...8a5

Jeg tror kanskje faren og morens nye mann bor der sammen? Etter at faren kvittet seg med sin nye kone? Sånn leste jeg dette.

Anonymkode: 7d6df...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste dette som at moren flyttet ut etter bruddet. Etter hvert flyttet farens kompis inn, slik at både faren og kompisen bor i det samme huset. Nå er moren blitt sammen med kompisen, og besøker ham i huset der også eksen hennes bor. Dette kan selvfølgelig fungere helt fint, hvis alle involverte synes det er ok. Det jeg synes er rarest er ikke at moren besøker kjæresten sin i huset til sin eks, men at to voksne menn bor sammen i kollektiv. Jeg ville ikke datet en mann som bor sammen med kompiser.

Anonymkode: c1936...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det minste problemet er at hun er i eksens hus, det må da verre at hun har eksens bestekompis sin pikk inni seg.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...