Gå til innhold

Kan mensen bli forsinket hvis man går og venter og blir bekymret fordi den er forsinket?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er på dag 31 idag og mensen har siste halvår kommet med 25-29 dager imellom..Jeg er sterilisert så tror ikke jeg er gravid..Men det ligger i bakhodet allikevel...Tror jeg blir sprø av å vente!!!

Anonymkode: f84f3...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det finnes en dame i hele verden som ikke en og annen gang i livet opplever en liten hormonforstyrrelse som påvirker syklusen, så det er ikke uvanlig at mensen plutselig er litt sen en måned.

Men sterilisering er jo heller ikke 100% sikkert. Min mamma ble gravid da jeg var 14 år gammel, og jeg fikk en lillesøster da jeg var 15 år, selv om hun var sterilisert. Da hadde altså egget funnet/laget seg en ny vei ned til livmor...

Jeg er sterilisert selv, og pga mammas historie spurte jeg gynekologen hvor vanlig dette var. Han sa at statistikken sa at 1 av 2000 steriliserte kvinner ble gravid. Det er jo forsvinnende lite i forhold til p-pillen hvor 1 av 100 blir gravide.... 

Anonymkode: 2f59b...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 33 idag og fortsatt ingen mens... 🤔Krysser fingrene for at det bare er kluss i hormonene 👍 Drøyer noen dager til før jeg evt tar en test...Men har verken plass,penger el lyst på flere barn 😯 Har allerede 3 som begynner å bli store...

Hi

Anonymkode: f84f3...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du da? 

Første tegnet på overgangsalderen er jo at mensen blir uregelmessig... 

Jeg ville tatt en test med en gang. Om du skulle være gravid og skal ta abort er der ingen vits å vente, best å få ordnet det så tidlig som mulig 

Anonymkode: 2f59b...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gammel er du da? 

Første tegnet på overgangsalderen er jo at mensen blir uregelmessig... 

Jeg ville tatt en test med en gang. Om du skulle være gravid og skal ta abort er der ingen vits å vente, best å få ordnet det så tidlig som mulig 

Anonymkode: 2f59b...3ec

Jeg er 39 år 😉

Hi

Anonymkode: f84f3...295

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...