Gå til innhold

Så - hvor mange av dere har langhelg nå da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fredag etter himmelspretten er jo en yndet avspaseringsdag. Og noen, som meg, har ikke noe valg da barnehagen har planleggingsdag. Så selv om jeg absolutt burde vært på jobb har jeg fri i 4 deilige dager. 

Så kan du se frem til en miniferie eller ikke? Spørsmålet går fortrinnsvis til de som ikke jobber turnus. 

Anonymkode: 96c27...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen jobber både torsdag, fredag og lørdag. Jeg er ufør så jeg har alltid fri...

Anonymkode: ccd56...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ungen har fri frem til mandag,men jeg har bare fri imorgen og helga, han drar på hyttetur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene har fri, jeg er sykemeldt og mannen kommer til å jobbe på kveldstid etter ungene er i seng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lærer. Ikke fri. Må jobbe både i kveld, i morgen og vanlig full arbeidsdag dag på fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langfri. Jobben min har planleggingsdag på fredag, og den har vi allerede jobbet inn, så da er det fri :)

Anonymkode: 886c9...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår aldri feil. Lærere må alltid poengtere at de er lærere når de sier de må jobbe på slike type dager😂

Jeg skal også jobbe, både i morgen og fredag (ikke turnus)

Anonymkode: fe693...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slår aldri feil. Lærere må alltid poengtere at de er lærere når de sier de må jobbe på slike type dager😂

Jeg skal også jobbe, både i morgen og fredag (ikke turnus)

Anonymkode: fe693...247

Tenkte det var på sin plass, slik at lærerferiehaterne her inne så at jeg jobbet inn sommeravspaseringen min 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen et hjemme i permisjon og jeg tar en feriedag på fredag. 

Anonymkode: 34e2a...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fysioterapeut. Må jobbe fredag for å få uken til å gå opp. Ungene er på legd... 

Anonymkode: 7998e...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen tar fri fredag, jeg jobber med PhD-avhandlingen min. 

Anonymkode: f5152...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i permisjon med baby så har fri dag nå. Mannen må dessverre jobbe og er borte hele uka så jeg er hjemme alene å kjeder meg i grunn. De store barna er hos slektninger så jeg og baby er litt stuck her i grunn. 

Anonymkode: 2f348...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fredag . Kunne tatt fri, siden jeg ikke er lærer . Men jeg skal ta fri neste fredag så da får jeg fri 4 dager da 

Anonymkode: cff19...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fredag. Mannen tar fri med ungene pga planleggingsdag. 

Hilsen siv.ing😉

Anonymkode: 319bb...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på fredag. Mannen har fri pga. planleggingsdag. Apotektekniker her (Y)

Anonymkode: e0159...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min har huset for oss selv i 4 dager 😀 Vi har bodd her i 10 år og dette blir første gangen vi blir alene hjemme sammen. 

I morgen har vi bryllupsdag så da skal vi ut og spise, resten av tiden skal vi bare slappe av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unga og gubben har langfri pga planleggingsdag i barnehagen. Jeg jobber både fredag og lørdag.

Anonymkode: 25d0f...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri. Barnehagen jeg jobber i har planleggingsdag som vi jobber inn en lørdag. Hadde vært hjemme for det fordi jeg er sm. Skolen har stengt.

Anonymkode: 4cbaa...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...