Gå til innhold

Er det noen her som har erfaring med produkter fra Dermalogica?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke brukt de produktene siden jeg har annen hudtype, men jeg er veldig fornøyd med alle produktene fra Dermalogica jeg har brukt.

Til vanlig bruker jeg aktive moist og dermalogica daily microfoliant og en rensegele. Har også brukt solprodukter og kropsprodukter fra de :)

Anonymkode: c61e3...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke brukt de produktene siden jeg har annen hudtype, men jeg er veldig fornøyd med alle produktene fra Dermalogica jeg har brukt.

Til vanlig bruker jeg aktive moist og dermalogica daily microfoliant og en rensegele. Har også brukt solprodukter og kropsprodukter fra de :)

Anonymkode: c61e3...4a4

Takk for svar :)

Hvordan er solproduktene, trekker de godt inn i huden? Synes det er så mange som er så feite og ikke trekker ordentlig inn.

dermalogica daily microfoliant - er det en ansiktsskrubb?

Anonymkode: b6fa8...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar :)

Hvordan er solproduktene, trekker de godt inn i huden? Synes det er så mange som er så feite og ikke trekker ordentlig inn.

dermalogica daily microfoliant - er det en ansiktsskrubb?

Anonymkode: b6fa8...901

Jeg syns de trekker bra inn. Har prøvd to vanlige og en med farve.

Ja det er en annsiktsskrubb. Den er i pulverform. Lager en paste i håndflaten av litt pulver og noen dråper vann og skrubber annsiktet med den. Jeg bruker den i dusjen ca. to ganger i uken.

Anonymkode: c61e3...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i utgangspunktet Dermalogica er veldig bra.

Men jeg har hatt en dagkrem med faktor derfra som faktisk ikke trakk så godt inn, ble litt sånn hvit på huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Hei! 😊

Jeg har prøvd så å si det meste av hudprodukter, alt fra MD Solutions, Vichy, REN, Avène, Cosmica etc... i over 10 år uten hell. Enten har produktene ikke funket for meg eller bare på enkelte områder i ansiktet mitt. 

 

Så en dag bestemte jeg meg for å prøve merket Dermalogica, som et siste forsøk. Og jeg har virkelig ikke angret siden. Produktene er bare helt fantastiske og det er ikke noe jeg bare sier. Jeg er fra India og huden min er dermed ganske pigmentert med flere mørke områder i ansiktet, dette ga meg dårlig selvtillit og gjorde at jeg følte at jeg var avhengig av mye tung sminke i mange mange år. Etter ett år med Dermalogicaprodukter er så å si alle pigmentområdene borte og jeg føler at jeg kan gå helt uten sminke og likevel føle meg vakker ❤ 

 

Jeg tenkte først at produktene var stive i prisen, men cleanseren jeg bruker nå på 500ml har vart ett år og jeg renser huden hver morgen og kveld. Dermalogica er uten tvil det beste produktet på markedet uansett hvilken hudtype du har. Og gjennom Vitusapotek kan man få en gratis konsultasjon "skin-mapping" der de finner produkter som er tilpasset akkurat din hudtype. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...