Gå til innhold

Dere med full jobb, hvor mye får dere utbetalt i mnd ETTER skatt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

23000, markedsføring. Mulighet til inntil 20% av årslønn i bonus. 

Mannen var 32000 som byggingeniør. Han får bonus for inngåtte (større) prosjekter, samt hvis prosjektene går bra. 0- flere 100000.

Anonymkode: 6de33...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du tenker etter så bruker vi Software til mye bra ting. For eksempel pasientsystem som psykologer bruker, lønnsystem, Økonomisystem osv.. Er man god til å utvikle slike løsninger, så skal man ha godt betalt! 

Anonymkode: 6659c...78f

Hvis jeg tenker etter? Jeg nevnte bare at det kunne være pga ansennitet, om det er det eller ei, vet jo ikke jeg

Anonymkode: 0e1ac...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 25.000. Er seniorkonsulent i staten. 20 års ansiennitet, 6 års utdanning. Synes det er litt lite, altså...

Anonymkode: 936c6...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 200,- Jobber som pedgogisk leder i kommunal barnehage, på topp ansiennitet etter 17 år

Anonymkode: 77f9e...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jeg tenker etter? Jeg nevnte bare at det kunne være pga ansennitet, om det er det eller ei, vet jo ikke jeg

Anonymkode: 0e1ac...10a

Beklager, jeg siterte feil innlegg :-)

Anonymkode: 6659c...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

ca 50 000. dommer i flykesnemda

Anonymkode: ebac6...e49

Det var god betaling for å ødelegge folk sine liv med å ta ungene fra foreldrene sine..

Anonymkode: ff261...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

55000. Offentlig ansatt tannlege. 

Anonymkode: 12c74...8a4

Oi! Da har lønnen økt siden jeg jobbet klinisk. Svarte lenger oppe at jeg får utbetalt 23000 som stipendiat. Elsker forskning, men blir ikke rik på det. Frister litt å gå tilbake til klinikk når jeg blir ferdig med doktorgraden. 

Anonymkode: 941dd...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innkjøper master grad 34000. Men har ofte opp til 45000 pga all overtid som aldri tar slutt

Anonymkode: 2565c...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når ble data ol. mer viktig enn menneskers vel og ve? Sier noe om prioriteringer i samfunnet kanskje. 

Anonymkode: b14e2...f03

Men herreminhatt... Du valgte vel selv din egen jobb. Ingen tvang deg!???. Sjekk ut de jobbene som gir best lønn og få deg mer utdannelse da vel. Ingen er vel noen gang fornøyd eller??? Skjerp deg!!! Gjør noe med med livet ditt også er vi glad på andres vegne....

Anonymkode: 0daa2...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men herreminhatt... Du valgte vel selv din egen jobb. Ingen tvang deg!???. Sjekk ut de jobbene som gir best lønn og få deg mer utdannelse da vel. Ingen er vel noen gang fornøyd eller??? Skjerp deg!!! Gjør noe med med livet ditt også er vi glad på andres vegne....

Anonymkode: 0daa2...286

Hmmm er det noe rart som skjer med siden her.....ser jeg plutselig har kommentert på feil sitat her??? Beklager...

Anonymkode: 0daa2...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotektekniker. Utbetalt 20800,-. Ingen ansiennitet enda, så veldig lite utbetalt foreløpig

Anonymkode: 3fb9d...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...