Gå til innhold

IKM uke 25


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv EL-test torsdags ettermiddag, så da hadde vi sex på kvelden. I går fikk jeg også positiv test på ettermiddagen, og hadde igjen sex på kvelden. I dag morges var EL-testen negativ. Bør vi ha sex i dag også?

Det er litt slitsomt å ha sex så ofte😅

Endret av Solstråle92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått en skyggestrek nå 😱 IKM 21.. etter tips her inne om når man ble teste så kom det skyggestrek nå! Iiik 😍😍 Har rare pupper og mye murring og det hadde jeg sist også. Murrer litt til vanlig og, men puppene er aldri sånn. Så håper at det ikke bare er kroppen som lurer meg! 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Bearplace skrev:

Fått en skyggestrek nå 😱 IKM 21.. etter tips her inne om når man ble teste så kom det skyggestrek nå! Iiik 😍😍 Har rare pupper og mye murring og det hadde jeg sist også. Murrer litt til vanlig og, men puppene er aldri sånn. Så håper at det ikke bare er kroppen som lurer meg! 😅 

Krysser fingrene for deg🤞🏻 Kjekt med litt action her nå 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sofuuus skrev:

Tok en test nå! Ikm på mandag! Denne er positiv ja? Er helt nummen! 

IMG_3267.JPG

Åååå hurra !!!! 😍🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sofuuus skrev:

Tok en test nå! Ikm på mandag! Denne er positiv ja? Er helt nummen! 

IMG_3267.JPG

Grattis!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bilde ?

Anonymkode: 7e3d1...2ad

Føler ikke den lille streken kommer frem her.. så kanskje det bare er ønsketenking 😱

IMG_1543.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sofuuus skrev:

Tok en test nå! Ikm på mandag! Denne er positiv ja? Er helt nummen! 

IMG_3267.JPG

Jeg ser strek :) Gratulerer😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bearplace skrev:

Føler ikke den lille streken kommer frem her.. så kanskje det bare er ønsketenking 😱

IMG_1543.JPG

Jeg ser antydning til strek ✨💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sofuuus skrev:

Tok en test nå! Ikm på mandag! Denne er positiv ja? Er helt nummen! 

IMG_3267.JPG

Er det den fra billigetester? Isåfall får du positiv på digital nå :) gratulerer så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Bestiller dere de billigtestene som det står babydan på? Erfaringer?:)

Jeg har bestilt på eBay :) står ikke noe på de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen 😍 Dette er min aller første positive test ever! Vi har hatt perioder med prøving de siste årene men måttet utsette prøvingen igjen og igjen pga diverse ting som jobb og sykdom. Jeg har derfor vært litt "avslappet" til dette denne gang og egentlig ikke kjent så mye etter, og har egentlig trodd at jeg ikke kan bli gravid, men når jeg tenker tilbake, så har jeg vært uvanlig trøtt hele den siste uka. Har også hatt litt stram lukt fra undelivet (lurer på hvorfor). Er 27 år og vi har ikke barn fra før. Håper den sitter.  Lykke til alle dere andre ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bearplace skrev:

Tok ny test nå, litt sterkere strek?? 😇😇

IMG_1552.JPG

Jeg skimter en strek ☺️☺️ Når har du ikm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg tar en "tidlig test" som sier at den kan vise inntil 5 dager før IKM. Hvis den da viser negativ er det da bankers eller tror dere det fortsatt kan bli positiv test nærmere IKM? I dag er det 4 dager til min forventede IKM. Jeg har lyst å teste, men er så redd for å bli skuffet. Føler liksom at dersom den er negativ nå, da er denne pp over :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

13 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Hvis jeg tar en "tidlig test" som sier at den kan vise inntil 5 dager før IKM. Hvis den da viser negativ er det da bankers eller tror dere det fortsatt kan bli positiv test nærmere IKM? I dag er det 4 dager til min forventede IKM. Jeg har lyst å teste, men er så redd for å bli skuffet. Føler liksom at dersom den er negativ nå, da er denne pp over :( 

Jeg tok en test den 14. (5 dager før ikm) og den var negativ, og nå fikk jeg positiv igår ( 2dager før ikm). Vent 1-2 dager til ☺️☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sofuuus skrev:

 

Jeg tok en test den 14. (5 dager før ikm) og den var negativ, og nå fikk jeg positiv igår ( 2dager før ikm). Vent 1-2 dager til ☺️☺️ 

Ok :) Håper jeg er like heldig som deg da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm fredag den 23. Er så spent. :s Lurer litt på å teste i morgen tidlig! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2017 den 17.11, 1-2-3 <3 skrev:

Når har du ikm da? :)  Jeg og har hatt masse murringer :) Men føler ikke på meg at den sitter denne perioden :frown: La ikke inn aksjer på selve eggløsningsdagen. 

Ikm 21 ca. Har heller ikke følelsen av at noe sitter denne perioden, men er håpefull likevell 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sofuuus skrev:

Jeg skimter en strek ☺️☺️ Når har du ikm? 

Onsdag. Er redd det bare er skyggestrek og ikke strek, for virket ikke særlig sterkere idag. Jaja. Får svaret om noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag, negativ. Men er fortsatt noen dager igjen, så krysser fortsatt fingrene. 😊 Er det noen av dere som opplever forkjølelsessymptomer? Jeg har blitt tett i nesa og sår i halsen, kan jo selvfølgelig være en vanlig forkjølelse, men jeg håper jo at det kan være tegn på en graviditet! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Bearplace skrev:

Onsdag. Er redd det bare er skyggestrek og ikke strek, for virket ikke særlig sterkere idag. Jaja. Får svaret om noen dager!

Du er ikke alene i denne ventetiden ❤️ Skimtet en strek jeg og i forgårs, i går var det ingenting. Og jeg er tom for tester😢😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestreken ga resultater da... Positiv digitaltest!!! Tok en strimmeltest som nå ga to streker, så tok en digital. Var forberedt på negativ men tok sjansen!!! Iiiiik!! 😊😍

IMG_1569.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...