Gå til innhold

IKM uke 25


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok en liten test idag, og det var akkurat som om jeg skimta noe, men det var nok aller helst innbildning, hahaha. Har IKM 19, så er nok litt tidlig da...

 

Litt sprø her :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sofuuus skrev:

Tok en liten test idag, og det var akkurat som om jeg skimta noe, men det var nok aller helst innbildning, hahaha. Har IKM 19, så er nok litt tidlig da...

 

Litt sprø her :D 

Jeg fikk første svake positive 3+6 med mini (som nå er 2,5 år), men digital test slo ikke ut før 5 dager senere tror jeg. Vi er fortsatt på bryllupsreise men tenker å teste når vi lommer hjem, da er jeg evnt 3+3 så er nok tidlig. Men klarer ikke vente. Haha. Har mange billigstrimler liggende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sofuuus skrev:

Tok en liten test idag, og det var akkurat som om jeg skimta noe, men det var nok aller helst innbildning, hahaha. Har IKM 19, så er nok litt tidlig da...

 

Litt sprø her :D 

Haha tror jeg topper deg når det kommer til å være sprø 🙈 Tok en test i går og ikm er ikke før 22. Juni 🙈 Uff er alt for utålmodig. Men det der var en stk bortkastet strimmel 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir jo litt tullete :D Tok en ny test i morges, og den var selvfølgelig negativ! hoho

Kanskje tilgangen på strimler er for enkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2017 den 8.39, 1-2-3 <3 skrev:

Samme her 😳😅 Prøver å ikke tenke for mye på det, men det er umuuuulig 🙈 Har du barn fra før?

Har ingen barn fra før av. Blir nesten gal av å vente nå 😵 Slutter på p pillene for snart et år siden. Så nå må det klaffe snart 🙃 Har du noen barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier alltid å ha en haug billigstrimler liggende, denne gangen har jeg ikke kjøpt noen, jeg er ekstrem på den testinga, så jeg tenkte jeg skulle se om jeg kunne klare meg uten denne pp. Jeg har en strimmel og en cb liggende fra forrige pp. Strimmelen tenkte jeg å svi av på fredag, reiser på hyttetur med muligens noe vin. Det er nok for tidlig å teste, men tar en test likevel, cb'en tenkte jeg å prøve å spare til så nærme ikm som mulig. Prøve iallefall 😝😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nora-er-klar skrev:

Har ingen barn fra før av. Blir nesten gal av å vente nå 😵 Slutter på p pillene for snart et år siden. Så nå må det klaffe snart 🙃 Har du noen barn fra før?

Jepp har to barn☺️ Vært gravid 3 ganger, men mistet siste i uke 13/14. Med nummer to tok det 13-14 mnd før den satt :) Det beste er å glemme prøvingen litt. Det er da det skjer etter min erfaring 😊 Men det er mye lettere sagt enn gjort vet jeg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Jepp har to barn☺️ Vært gravid 3 ganger, men mistet siste i uke 13/14. Med nummer to tok det 13-14 mnd før den satt :) Det beste er å glemme prøvingen litt. Det er da det skjer etter min erfaring 😊 Men det er mye lettere sagt enn gjort vet jeg ❤️ 

Åh ❤️ Da krysser vi fingrene på at frøet er der snart 😊 Blir spennende. Er så utrulig spent hvær måned. Synes det er veldig artig å høre hvordan det går med andre i forumet her og hvis noen har fått resultater. Det er veldig vanskelig å glemme prøvingen 😂 Vi har vært sammen i så mange år at man må nesten "huske på" å prøve når man legger seg for kvelden 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Åh ❤️ Da krysser vi fingrene på at frøet er der snart 😊 Blir spennende. Er så utrulig spent hvær måned. Synes det er veldig artig å høre hvordan det går med andre i forumet her og hvis noen har fått resultater. Det er veldig vanskelig å glemme prøvingen 😂 Vi har vært sammen i så mange år at man må nesten "huske på" å prøve når man legger seg for kvelden 😂 

HaHa! Ser den :nigo: Her er det FULL ACTION i en uke (den fruktbare perioden). Resten av mnd skjønner han ingenting :D HaHa da er det ganske tørketid her :P Blir jo litt sliten etter prøveperioden jeg da :D haha :D Det er veldig kjekt å prate med dere damer som er opptatt av det samme som meg for tiden. Begrenset hvor mye mann og familie vil høre om slim og diverse fenomener som dukker opp i ventetiden.. som forøvrig er allllllt for lang. Skal til danmark på ferie rett etter IKM. Tenker bare på om jeg vil være gravid eller ikke når vi reiser. Klarte iallefall å fokusere delvis nå når jeg hadde eksamen. Men jeg anbefaler ikke å kombinere det å prøve i eksamensperioden. Ble så utrolig ufokusert:scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt! Er i midt i eksamenstiden selv 😅 Har en igjen nå, så blir det endelig studiefri 😊

Har aldri lagt merke til alle rare/merkelige og litt ekle ting som skjer med kroppen min før vi begynte å prøve 😂 

Vi krysser fingerne på at du er gravid når du reiser 😊 Det er en fin start på ferie 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nora-er-klar skrev:

Det skjønner jeg godt! Er i midt i eksamenstiden selv 😅 Har en igjen nå, så blir det endelig studiefri 😊

Har aldri lagt merke til alle rare/merkelige og litt ekle ting som skjer med kroppen min før vi begynte å prøve 😂 

Vi krysser fingerne på at du er gravid når du reiser 😊 Det er en fin start på ferie 😊

Virkelig en fin hemmelighet å bære med oss på ferie ❤️Hva studerer du? Selv går jeg barnehagelærer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Virkelig en fin hemmelighet å bære med oss på ferie ❤️Hva studerer du? Selv går jeg barnehagelærer :) 

Jeg går sykepleien 😊 har en drøm om å bli jordmor tilslutt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig positiv EL test, så da er det bare å vente et par uker. Krysser fingrene for at det går denne gangen!🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Flutili skrev:

6 dpo i dag, mye murringer i magen i kveld. Håper det er et positivt tegn. 

Samme her😏 Type mensensmerter. Føler jeg har alt av symptomer HVER pp, men fortsatt negative tester 😳😳 Den kroppen altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, 1-2-3 <3 skrev:

Samme her😏 Type mensensmerter. Føler jeg har alt av symptomer HVER pp, men fortsatt negative tester 😳😳 Den kroppen altså...

Det er ikke lett å forstå seg på den kroppen nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flutili skrev:

Er det bare meg eller ser dere og noe her? Klarer ikke å tyde om det er farge på eller ikke. 

IMG_0941.JPG

Jeg ser kanskje noe så vidt, men vent noen dager så kommer det evt tydeligere sterk etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solstråle92 skrev:

Jeg ser kanskje noe så vidt, men vent noen dager så kommer det evt tydeligere sterk etterhvert :) 

Ja tester senere og, skal på hyttetur, så følte for å ta en test før jeg dro, sånn tilfelle rottefelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Flutili skrev:

Er det bare meg eller ser dere og noe her? Klarer ikke å tyde om det er farge på eller ikke. 

IMG_0941.JPG

Får ikke til å zoome så syns det er vanskelig å se. Jeg har tatt 3 tester allerede!! :scorpis: Har ikke IKM før 22.06 :kari: Håper spiren sitter hos en av hos her inne iallefall :strix:  Disse prøve periodene for meg er så utrolig altoppslukende. Jeg blir helt tappet for energi. Er utslitt ved hver mensen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent murringer i et par dager nå, håper det ikke er tanta som kommer. Er det noen andre som har noen symptomer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Har kjent murringer i et par dager nå, håper det ikke er tanta som kommer. Er det noen andre som har noen symptomer? 

Når har du ikm da? :)  Jeg og har hatt masse murringer :) Men føler ikke på meg at den sitter denne perioden :frown: La ikke inn aksjer på selve eggløsningsdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2017 den 10.10, Flutili skrev:

Er det bare meg eller ser dere og noe her? Klarer ikke å tyde om det er farge på eller ikke. 

IMG_0941.JPG

Tatt flere tester??❤️😅 Er så spennende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...