Gå til innhold

IKM uke 25


vi_ønsker_flere_barn

Anbefalte innlegg

Da åpner jeg ballet 😊 IKM mandag 19. juni 😊 Sleng dere på, damer! 😃

Endret av vi_ønsker_flere_barn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende 😃 Vi er i gang med ivf og aner ikke hva vi har i vente, da dette er vårt første forsøk 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uregelmessig menstruasjon på noen dager. Så ikm 25.-31. juni. Håper vi får det til denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om jeg havner her... Jeg prøvde meg på bidronninggele, og har ikke hatt eggløsning ennå til tross for at jeg skulle hatt det på mandag, så jeg sluttet og ta pillene på onsdag. Men el-testene er muligens en anelse sterkere i dag, så vi får se :) Så er med andre ord usikker på ikm! lykke til til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke begynne min "fruktbare periode" før imorgen. Men har de to-tre siste dagene hatt type mensensmerter, kan det være el kommer tidligere? Har dere hatt det slik også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Flutili skrev:

Har og fått murringer i magen og mye el slim... el er egentlig rundt 9 juni.

Jeg har angivelig el den 8 juni :) Hadde litt slim hin dagen, men tror det var pga vi akkurat hadde hatt oss 🤔 Har du prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en veldig positiv eggløsningstest i dag, så da er nok IKM 19-20 ca. Har skikkelig menssmerter også, så gleder meg til det er overstått. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2017 den 14.06, 1-2-3 <3 skrev:

Jeg har angivelig el den 8 juni :) Hadde litt slim hin dagen, men tror det var pga vi akkurat hadde hatt oss 🤔 Har du prøvd lenge?

Dette er pp nr 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM 21.06. Bryllupsreise imorgen Å satser på at aksjene fra i går og mye ro og hvile på tur gjør susen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Bearplace skrev:

IKM 21.06. Bryllupsreise imorgen Å satser på at aksjene fra i går og mye ro og hvile på tur gjør susen!

åååå <3 Kjempe missunnelig! Venter fortsatt på ring og tur ;) Masse lykke til håper det klaffer <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått litt treigt med hormonsprøytene, så jeg skal ha egguttak på lørdag eller søndag. IKM blir derfor tidligst 24. juni 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Flutili skrev:

2 dpo , den lange ventetiden er foran meg 😜

Uff, du er ikke alene! 11 dager til IKM og jeg er allerede rastløs. Ble gravid på denne tiden i fjor. Barnet døde i uke 13-14 pga knute på navlestrengen. En liten gutt💙💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye, 1-2-3 <3 💙 Vet akkurat hvordan det er 😢 Jeg fødte en velskapt liten gutt i uke 18 for 2 år siden grunnet svekket livmorhals. DPO-tiden er helt krise lang. Vi fikk ut 6 egg (IVF) i dag, og håper noen av dem bringer oss en lillebror eller lillesøster 💙💖 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Kondolerer så mye, 1-2-3 <3 💙 Vet akkurat hvordan det er 😢 Jeg fødte en velskapt liten gutt i uke 18 for 2 år siden grunnet svekket livmorhals. DPO-tiden er helt krise lang. Vi fikk ut 6 egg (IVF) i dag, og håper noen av dem bringer oss en lillebror eller lillesøster 💙💖 

Kondolerer så masse til deee også 💔 Krysser fingrene for dere🌸 Spennende å følge alle her inne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nora-er-klar skrev:

Ikm om 9 eller 12 dager 😐 Tar for laaaaang tid dette her!

Samme her 😳😅 Prøver å ikke tenke for mye på det, men det er umuuuulig 🙈 Har du barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...