Gå til innhold

Ser dere streken?


Belle12

Anbefalte innlegg

Hei. 

Pp9Er 8 dpo idag. Ser dere den eller er det jeg som blingser?? Den lå i ca 10 min. 

IMG_1848.JPG

IMG_1849.JPG

Endret av Limaxxx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser rødt en plass som minner om et strek! Min var slik også;) å den var positiv! Krysser fingnrene for deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mamma2013.2015 skrev:

Ser rødt en plass som minner om et strek! Min var slik også;) å den var positiv! Krysser fingnrene for deg;)

Er det sant?? Føler det er en falsk strek😂 Håper den blir sterkere 😄 Takk 🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere?? For meg er denne testen åpenbart negativ, det ligger jo bruksanvisning ved siden av og alt. Man SER jo at resultatet er 'negative'.

Likevel ser stadig folk 'skyggestrek' (hva er egentlig det??) eller sier de ser noe. Og ofte har de rett! Få dager senere viser neste test 'gravid'. Så hvor ser dere?? Jeg ser ingenting annet enn blendavitt der den positive streken skulle vært.

Har undret meg på dette siden jeg begynte å henge her.

Men håper disse damene med falkeblikk har rett, HI! Krysser fingrene!

Anonymkode: 6ea76...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sies at "streken" var tydeligere hjemme enn på bildet 😂 men var nok bare en skygge strek for idag var den negativ. Hadde ingen forhåpninger så d går fint 😊 tempen hoppet ganske mye idag (fra ca 36.70 de siste dagene til 36.90 idag). Vet man skal tolke skjemaet som en helhet og ikke hver enkelt dag, men man begynner å undre 🤔  Blir jo smårar i dpo-land!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ser dere?? For meg er denne testen åpenbart negativ, det ligger jo bruksanvisning ved siden av og alt. Man SER jo at resultatet er 'negative'.

Likevel ser stadig folk 'skyggestrek' (hva er egentlig det??) eller sier de ser noe. Og ofte har de rett! Få dager senere viser neste test 'gravid'. Så hvor ser dere?? Jeg ser ingenting annet enn blendavitt der den positive streken skulle vært.

Har undret meg på dette siden jeg begynte å henge her.

Men håper disse damene med falkeblikk har rett, HI! Krysser fingrene!

Anonymkode: 6ea76...dd2

Samme her, ofte jeg ser tester som jeg tolker som negative uten å lure, så kommer noen andre og sier de ser en strek.

Men i dette tilfellet ser jeg faktisk en antydning til strek i bilde nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...