Gå til innhold

Noen andre som starter med hormoner (IVF) nå? 😀


KatjaBB

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Hvordan gikk innsettet? 😍

Åh - så rørt og sykt emosjonell nå!! ❤️ Vi fikk satt inn et perfekt blasto og hele 5 blasto på frys!! 😍😍 

Tårene trillet av glede og lettelse når vi fikk se filmen med celledelingen ❤️ 

Nå må det bare feste seg godt!! 🤞🏼🌱❤️

Blir sykt spennende på ultralyden din i morgen - håper virkelig du kan sette Ovitrelle'n imorgen kveld!! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir så utrolig bra!! 😃😃🤰

Jeg håper også jeg får klarsignal for Ovitrelle i morgen 🙈 Kroppen greier ikke mer Bemfola 🤦🏻‍♀️😅 Jeg gråter av reklamer på Facebook 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Dette blir så utrolig bra!! 😃😃🤰

Jeg håper også jeg får klarsignal for Ovitrelle i morgen 🙈 Kroppen greier ikke mer Bemfola 🤦🏻‍♀️😅 Jeg gråter av reklamer på Facebook 😂

Ah - håper virkelig det!!! 🤞🏼🤞🏼🤞🏼 

Haha, kjenner til den... men jeg fikk det først når jeg startet på Litinus... (men trenger ikke være det som er årsaken da 😂) 

Blir rørt og emosjonell av ALT - mannen synes dette er veldig morsomt 😆😆

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL igjen 😉 Uttak søndag morgen, og innsett mandag ettermiddag 😅 Jeg kunne velge å få uttak på mandag for å se om det ble modnet enda noen ekstra egg, men da måtte jeg fryse ned alle siden vi reiser utenlands tirsdag morgen. Etter all elendigheten på hormonene den siste uken, så skal jeg jaggu meg ha innsett når jeg først er i gang! Om eggene blir befruktet da, selvsagt 😛 For meg kjennes det helt greit ut å velge bort muligheten til at antallet egg kanskje hadde økt med 2 eller 3 mer på mandag. Å være på ferie i 2 uker rett etter innsett er en drømmesituasjon. Da skal jeg bruke tiden min på spennende opplevelser hver eneste dag, i stedet for å sitte hjemme og rive meg i håret av den eviglange og forferdelige dpo-perioden. Når man er på ferie så går dagene raskere, samt at man har så mye annet gøy å gjøre enn å terrorisere seg selv med nedtelling, symptomjakt og all driten som hører med. Argh, Bemfola-trollet inni meg blir dritsur bare ved tanken 😡😂

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Da har jeg vært på UL igjen 😉 Uttak søndag morgen, og innsett mandag ettermiddag 😅 Jeg kunne velge å få uttak på mandag for å se om det ble modnet enda noen ekstra egg, men da måtte jeg fryse ned alle siden vi reiser utenlands tirsdag morgen. Etter all elendigheten på hormonene den siste uken, så skal jeg jaggu meg ha innsett når jeg først er i gang! Om eggene blir befruktet da, selvsagt 😛 For meg kjennes det helt greit ut å velge bort muligheten til at antallet egg kanskje hadde økt med 2 eller 3 mer på mandag. Å være på ferie i 2 uker rett etter innsett er en drømmesituasjon. Da skal jeg bruke tiden min på spennende opplevelser hver eneste dag, i stedet for å sitte hjemme og rive meg i håret av den eviglange og forferdelige dpo-perioden. Når man er på ferie så går dagene raskere, samt at man har så mye annet gøy å gjøre enn å terrorisere seg selv med nedtelling, symptomjakt og all driten som hører med. Argh, Bemfola-trollet inni meg blir dritsur bare ved tanken 😡😂

 

 

 

 

Hurra - så bra!!! 🎉🎉  Enten går rugetiden kjempe fort eller så får du verdens lengste ferie 😂 Vinn vinn det 😆 

Åh for noe spennende dager det blir 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nettopp det det er; vinn vinn! 😂

Det blir kjempespennende 😃 Bente på Spiren spurte meg om jeg gruet for smerter ved uttaket, men jeg er overraskende rolig 😊 Det kan da umulig være så ille, tenker jeg 😊 Jeg tror mye av eventuelle smerter henger sammen med om man greier å slappe av 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.6.2017 den 23.44, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Ja, det er nettopp det det er; vinn vinn! 😂

Det blir kjempespennende 😃 Bente på Spiren spurte meg om jeg gruet for smerter ved uttaket, men jeg er overraskende rolig 😊 Det kan da umulig være så ille, tenker jeg 😊 Jeg tror mye av eventuelle smerter henger sammen med om man greier å slappe av 😊

Kjenner jeg er kjempe spent nå!! ☺️☺️ Hvordan gikk det i dag? Håper du fikk ut en perfekt mengde med modne egg 🤞🏼❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det overstått 😉 Det ble 6 egg denne gangen 😊 Håper det holder 🙈 Det gjorde ikke vondt i det hele tatt 😃 Vi dro bare rett hjem etterpå, for jeg trengte ikke å hvile eller noe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...