Gå til innhold

Negativ digital, men positive strimler?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg fikk satt inn 2 fryseegg, og er nå på 13 DPR (days last retrival, samme som dpo).

Har fått positive strimler siden 8 DPR, og tok en clearblue digital som ble negativ 12 dpo.

dagens test 13 DPR er sterkere, men jeg er livredd for kjemisk. Noen som har erfaringer men negativ digital, men som ble positiv senere? 

Legger ved bilder.

1 bilde: 11, 11, 12, 12 DPR

2 bilde: dagens test 13 DPR

3 bilde: stigning 11-13 DPR.

 

 

IMG_0381.JPG

IMG_0393.JPG

IMG_0394.JPG

Anonymkode: 6800a...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser lovende ut siden streken blir sterkere :) Negativ digital test trenger ikke å betyr noe annet enn at du fremdeles ikke produserer nok HCG til at det slår ut. 13 dpo er fremdeles tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok denne nå, så da er vell saken avklart :D  Jippi!! 

IMG_0430.JPG

Anonymkode: 6800a...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Strimler er gjerne mer sensitive enn digitale. Digitale tester kan jo ikke gi svake resultater, de kan bare gi ja eller nei. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet selv negstiv på digital i dag. Men fikk denne ybersvake streken på vanlig. Tørr nesten ikke håpe

IMG_6919.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mispire skrev:

Jeg testet selv negstiv på digital i dag. Men fikk denne ybersvake streken på vanlig. Tørr nesten ikke håpe

IMG_6919.JPG

Spennende!! Denne ser mer en nok positiv ut😀🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kryss på den t

12 timer siden, mispire skrev:

Jeg testet selv negstiv på digital i dag. Men fikk denne ybersvake streken på vanlig. Tørr nesten ikke håpe

IMG_6919.JPG

Er det kryss på denne testen ? Kan kun se en loddrett strek eller tar jeg feil? Åå føler sånn med deg i denne nervepirrende tiden! Lykke til og håper du får sterkere test i morgen. 

Hilsen hun som har testet positivt over :) 

Anonymkode: 6800a...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det kryss på den t

Er det kryss på denne testen ? Kan kun se en loddrett strek eller tar jeg feil? Åå føler sånn med deg i denne nervepirrende tiden! Lykke til og håper du får sterkere test i morgen. 

Hilsen hun som har testet positivt over :) 

Anonymkode: 6800a...8ac

Det er en ny type clearblue som heter early. Den skal bare ha en strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, C'est la vie skrev:

Det er en ny type clearblue som heter early. Den skal bare ha en strek :)

Ååå, da så! Da ER det en tydelig strek! Gratulerer! 😊

Anonymkode: 6800a...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det kryss på den t

Er det kryss på denne testen ? Kan kun se en loddrett strek eller tar jeg feil? Åå føler sånn med deg i denne nervepirrende tiden! Lykke til og håper du får sterkere test i morgen. 

Hilsen hun som har testet positivt over :) 

Anonymkode: 6800a...8ac

Skal ikke være skrudd nei. To streker. Men fikk en like svak strek i dag 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mispire skrev:

Skal ikke være skrudd nei. To streker. Men fikk en like svak strek i dag 😳

Kan ta 2-3 dager før HCG fordobles! Slik var det hos meg. Fikk liiiten stigning på testene fra 9-12 dpo. Var ikke før 13-14 dpo du kunne se de godt, så ikke ta sorgene på forskudd. Strek er strek! 😊

Anonymkode: 6800a...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan ta 2-3 dager før HCG fordobles! Slik var det hos meg. Fikk liiiten stigning på testene fra 9-12 dpo. Var ikke før 13-14 dpo du kunne se de godt, så ikke ta sorgene på forskudd. Strek er strek! 😊

Anonymkode: 6800a...8ac

Off. Takk. Har tatt sorgene litt på forskudd. Men hjelper litt svar som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG skal fordobles annenhver dag. Men ville ikke bekymret meg hvis testen ikke var sterkere etter bare én dag. Er mye som kan påvirke HCG-nivået i urinen, f eks hvis du ikke hadde drukket noe særlig før den første testen slik at den var spesielt sterk, og deretter drakk mye før den andre testen slik at den ble spesielt svak. Eller hvis du var oppe og tisset i løpet av natten, osv. Det er en grunn til at de måler stigning med blodprøver, ikke urintester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble negativ test i dag. Etter to dager med svakt positiv. Så får vel bare vente på mensen 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, May 22, 2017 den 10.24, Anonym bruker skrev:

Å ja, det gjorde den 🙈 Tusen takk! 😊

IMG_0433.JPG

Anonymkode: 6800a...8ac

Gratulerer 🎉 Så spennende 😍 når er termin da? Og ikke minst spennende å se om  det er to små som har festet seg 😀 oppdatert gjerne 😜

Anonymkode: 9ade9...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 2 februar 😊 Tusen takk. Skal på ultralyd når jeg er 7 uker, så det blir spennende å vite om det er en eller to! Ønsker meg like mye to som en 😍 

 

Anonymkode: 6800a...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Termin 2 februar 😊 Tusen takk. Skal på ultralyd når jeg er 7 uker, så det blir spennende å vite om det er en eller to! Ønsker meg like mye to som en 😍 

 

Anonymkode: 6800a...8ac

Det skjønner jeg veldig godt og er det to så kommer de jo til å få veldig veldig mye glede av hverandre 😍

Anonymkode: 9ade9...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...