Gå til innhold

Hvor kan jeg henvende meg for som/ råd om Islam?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle til å skrive omtrent det samme som LillaGorilla skrev.

Hi, tenk deg veldig godt om om du egentlig ønsker å binde deg til denne mannen for resten av livet - eller i hvert fall i minst 20 år fremover pga. et ev. barn.

Denne mannen er langt mer opptatt av sin islamske familie og det å ha "rett" fasade overfor andre med samme tro som han - enn han er av deg, dine følelser, og til og med sitt eget ev. barn. Du er ikke det viktigste, heller ikke det ev. barnet.

Uavhengig av religion - en mann som er så opptatt av, og lar seg styre av, andres meninger, det er en mann du ikke kan stole på. For han vil gjøre som andre mener han skal gjøre, helt uavhengig av hva som er riktig for deg, deres forhold, deres ev. barn og for ham.

Jeg tror dessverre du gjør din livs tabbe om du får barn med denne mannen. I hvert fall om du gifter deg med ham. Om du gifter deg med ham, da gifter du deg med hele hans familie og deres religiøse "storfamilie" - som ser på deg som den som lager store problemer for dem og mannen, fordi du bringer skam over familien, du er pinlig for familien. Han sier det jo til deg selv - om det kommer frem at han har gjort deg gravid før dere er gift så vil det skape store problemer for familien hans. Han driter i om du fjerner barnet deres, bare han selv og familien ikke mister ansikt...

Anonymkode: 54fb6...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...