Gå til innhold

Inspirert av bryllupsgavetråden... Hverdagsservise som tåler litt mer enn Ikea?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg skal begynne spare på et fint hverdagsservise som er litt mer eksklusivt enn Ikea....

Har snart bursdag, og ungene har blitt såpass store at de behandler ting pent, så kanskje det er på tide.

Tips meg da, hva synes du er pent :)

 

Anonymkode: c3a6a...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi ønska oss Rosendahl grand cru hvite tallerkener og skåler til bryllupet. Er 6 år siden og servicet er fint enda. Kan brukes til alt: vanlig middag, bursdag, selskap og jul. Siden det er hvitt uten dilldall passer det til all slags pynt på bordet.

Anonymkode: 85c87...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi ønska oss Rosendahl grand cru hvite tallerkener og skåler til bryllupet. Er 6 år siden og servicet er fint enda. Kan brukes til alt: vanlig middag, bursdag, selskap og jul. Siden det er hvitt uten dilldall passer det til all slags pynt på bordet.

Anonymkode: 85c87...9c6

Vi fikk dette til bryllupet vårt for 8 år siden. Det er ikke like fint for å si det sånn. Masse grå striper. 

Anonymkode: e2f24...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk dette til bryllupet vårt for 8 år siden. Det er ikke like fint for å si det sånn. Masse grå striper. 

Anonymkode: e2f24...923

Vi prøver å unngå å skjære igjennom tallerken. Kanskje derfor vi har sluppet de grå stripene.

Anonymkode: 85c87...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fikk dette til bryllupet vårt for 8 år siden. Det er ikke like fint for å si det sånn. Masse grå striper. 

Anonymkode: e2f24...923

De har kommet med en ny og bedre utgave nå som ikke riper like lett. Du ser forskjellen på eskene ved at de nye er hvite, mens de gamle var sorte. På selve servicen ser du under, det gamle er merket Bone China men det nye bare er China.

Rosendahl har 10 års garanti men krever ikke kvittering. Så tar du det med til en Kitch'n får du reklamert på alle de stygge delene. De går ikke ut med dette, men praktiserer det ovenfor de som spør. 

Det samme gjelder serien i glass. Kommer du med et produkt som er sprekt eller mistet et skår får du alltid nytt. Eneste som ikke gir nytt produkt er hvis det har blitt matt og grått, det er feilbruk.

Anonymkode: 23064...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi prøver å unngå å skjære igjennom tallerken. Kanskje derfor vi har sluppet de grå stripene.

Anonymkode: 85c87...9c6

Oi, årets PMS pris er herved utdelt! 

Anonymkode: e2f24...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrekkøgla
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har kommet med en ny og bedre utgave nå som ikke riper like lett. Du ser forskjellen på eskene ved at de nye er hvite, mens de gamle var sorte. På selve servicen ser du under, det gamle er merket Bone China men det nye bare er China.

Rosendahl har 10 års garanti men krever ikke kvittering. Så tar du det med til en Kitch'n får du reklamert på alle de stygge delene. De går ikke ut med dette, men praktiserer det ovenfor de som spør. 

Det samme gjelder serien i glass. Kommer du med et produkt som er sprekt eller mistet et skår får du alltid nytt. Eneste som ikke gir nytt produkt er hvis det har blitt matt og grått, det er feilbruk.

Anonymkode: 23064...76f

Takk! Vi har det i svarte esker. Da skal jeg jammen prøve meg! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemte oss for Le Creuset, og ønsket oss dette til jul. Tallerknene har fått masse grå striper, og jeg som trodde det var et kvalitetsmerke! Tror dere jeg kan reklamere på dette også? Vi skjærer helt normalt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ skrev:

Vi bestemte oss for Le Creuset, og ønsket oss dette til jul. Tallerknene har fått masse grå striper, og jeg som trodde det var et kvalitetsmerke! Tror dere jeg kan reklamere på dette også? Vi skjærer helt normalt... 

Nei Le Creuset har ikke samme garanti som Rosendahl.

Men først sjekk bestikket ditt, det er ikke alltid servicen som gir etter, men bestikket som smitter av. Er bestikket 18/12 stål et det ikke det.

Ang. ropene på service kan du prøve å vaske godt med Jif skurekrem. Det kan faktisk enkelte ganger ta slike striper.

Anonymkode: 23064...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...