Gå til innhold

Går det buss bort til danskebåten fra Oslo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er fin gangvei fra Oslo s til kaia , tar ikke mange minuttene å gå. 

Anonymkode: a86ed...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du ikke den lille biten så har du ingenting på danskebåten å gjøre.

Anonymkode: b4c14...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt råd er å parker på kaia hvis du skal på sånn 2 døgnscruise. Det koster 440kr for hele tiden.

Det er masse parkeringsplasser der, så ikke problem å få plass. 

Anonymkode: 9e7d7...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for linker og tips:) står ikke hvor bussen går fra når vi skal til Frederikshavn. Bil er uaktuelt. Vi blir borte 3 dager og det blir for dyrt å parkere. 

Anonymkode: bf552...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har med meg 3 små alene så er ikke bare å gå!!!

Anonymkode: bf552...945

Så små at de ikke kan gå den lille biten? Da har de ikke noe på danskebåten å gjøre, heller. Ta taxi, da vel.

Anonymkode: b4c14...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så jævla vanskelig å bare svare på spørsmålet i stedet for å kritisere en vilt fremmed person som trenger litt hjelp? Folk, ass!

Buss 60 går fra Jernbanetorget til Vippetangen. Rutetider finner du på ruter.no. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for linker og tips:) står ikke hvor bussen går fra når vi skal til Frederikshavn. Bil er uaktuelt. Vi blir borte 3 dager og det blir for dyrt å parkere. 

Anonymkode: bf552...945

Du vet vel hvilket selskap du skal reise med? Jeg la link til både colorline og stenaline, regner med du skal reise med en av dem?

Anonymkode: 3f28a...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så små at de ikke kan gå den lille biten? Da har de ikke noe på danskebåten å gjøre, heller. Ta taxi, da vel.

Anonymkode: b4c14...481

Jøssenavn, hvem er det som har dratt deg litt hardt i hestehalen i dag da? Er det nødvendig å være så ufyselig. Kan du ikke svare ordentlig, så har ikke du noe her å gjøre heller

Anonymkode: 91c87...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å hausse opp stemningen ytterligere, men er det ikke mer stress å ta buss med tre barn, enn å gå den korte strekningen? Det er bare noen hundre meter.

Anonymkode: 8b421...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke for å hausse opp stemningen ytterligere, men er det ikke mer stress å ta buss med tre barn, enn å gå den korte strekningen? Det er bare noen hundre meter.

Anonymkode: 8b421...521

Det er nettopp det, det er lenger enn man tror. Google sier 1 km fra Jernbanetorget. Jeg har selv gått utover der og tenkt det er så kort, men det er et stykke. Greit å ha realistiske forventninger hvis man skal nå noe og har mye å bære på.

Anonymkode: edd16...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke for å hausse opp stemningen ytterligere, men er det ikke mer stress å ta buss med tre barn, enn å gå den korte strekningen? Det er bare noen hundre meter.

Anonymkode: 8b421...521

Det tar 10-15 min år gå for en voksen person, tre barn og baggasje tar fort betydelig lenger tid....

Anonymkode: 3f28a...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått der! Det er et stykke. Slitsomt med bagasje og vogn

Anonymkode: 69e43...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...