Gå til innhold

Hva ville du ønsket deg til bryllupet om du skulle giftet deg nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gaver til veldedighet. Leger uten grenser, Røde Kors, Unicef, mange gode organisasjoner å velge mellom. Vi har alt vi trenger.

Anonymkode: 90c63...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsservice. Vi har alltid hatt fra Ikea, og det holder seg ikke pent veldig lenge før det blir fullt av riper etter kniven osv. Et litt dyrere hverdagsservice ville jeg hatt.

Kunne også tenke meg noen litt finere glass enn Ikea sine, vinglass og glass til penere anledninger (ikea som hverdagsglass er er helt ok).

Krystall og sølv er ikke meg i det hele tatt, men bestikk i tinn er kult (og dyrere enn sølv)

Anonymkode: c203b...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg fin glass. Vi tør vaske i maskinen .

Vi ønsket oss dyrt service og glass.  Som vi nesten aldri bruker fordi det er så dyrt.

Skulle hatt noe til halve prisen, men har inntrykk av at enten er det krampe dyrt. Ellers er ikke sausmugger serveringsfat og lignende lagd til serien.

Anonymkode: 6ac03...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, kanskje vi skal ta en skikkelig fest når vi har vært gift i 20 år og få presanger en gang til ;)

Har akkurat hatt 17-års bryllupsdag, så vi må kanskje "fornye løftene" om tre år :nigo:

 

Anonymkode: c203b...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hmm, kanskje vi skal ta en skikkelig fest når vi har vært gift i 20 år og få presanger en gang til ;)

Har akkurat hatt 17-års bryllupsdag, så vi må kanskje "fornye løftene" om tre år :nigo:

 

Anonymkode: c203b...a20

Kjempeide! Det samme har vi vært ;-) Om tre år til blir det fornyelse av ekteskapsløftene. Det er jo så populært :-)

Anonymkode: 6cc87...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsservice av ok kvalitet, kjøkkenmaskin (kenwood chef-modellen), gjerne reisegavekort vi kunne brukt på bryllupsreise, skikkelig sengetøy, kakefat og kakespader, fine vinglass. Masse jeg ønsker meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har absolutt alt vi trenger. Så lenge serviset fungerer så bytter jeg det ikke ut. Bruk og kast er gått for langt i vårt samfunn. Man bør bruke opp ting.

Jeg ville som en annen over ønsket gaver til veldedighet; helst leger uten grenser eller en organisasjon som jobber for å skaffe trygge aborter til kvinner i u-land.

Anonymkode: 395ae...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss nå, og ønsker oss Royal porcelain lace "ett eller annet" fra Tilbords. Pluss serveringsbestikk og kakebestikk.

Anonymkode: 9731d...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinglass...Er det eneste jeg kommer på, vi har alt vi trenger og mer til. Eller penger til å reise😊

Anonymkode: bf643...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...