Gå til innhold

Jobbe på plantesenter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det vanskelig å få seg jobb der? F.eks på plantasjen. Har ingen utdanning, men relevant arbeidserfaring ift planter/gartnerarbeid

Anonymkode: af450...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan da ikke være vanskelig. Hos vår lokale Plantasjen er det nesten bare polakker som jobber, og svært få av dem kan noenting om planter. Ei heller norsk. Jeg vil tro at kan du forskjellen på en palme og en gerbera, samtidig som du kan norsk, vil du være svært attraktiv.

Anonymkode: 56150...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantasjen tar alt fra fostervann til varme lik. Har ennå aldri møtt en eneste ansatt der som kunne noe som helst om det de solgte. Du ville være et kjærkomment unntak.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle slike store butikker er det ofte svært få som kan noe om det de selger føler jeg. Så plantasjen er det nok ikke så vanskelig å få jobb hos. Det er derimot de små blomster foretningene krever de nok mer kompetanse om hva du selger for å kunne jobbe der. 

Anonymkode: c7fb5...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sug lut skrev:

Plantasjen tar alt fra fostervann til varme lik. Har ennå aldri møtt en eneste ansatt der som kunne noe som helst om det de solgte. Du ville være et kjærkomment unntak.

ok ;) Godt å vite da..

Anonymkode: af450...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på plantesenter uten relevant erfaring. Ingen av butikkene som tilhørte samme eieren krevde dette, men det ble da gitt opplæring av den ene blomsterdekoratøren og gartneren som jobbet der. 

Anonymkode: 1ad47...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med relevant erfaring og et smil, så er du nok allerede langt foran i køen av de fleste som jobber på plantasjen vil jeg tro. Sjeldent man møter så mange folk som ikke vet en døyt om jobben sin på samme plass, i tillegg så burde de vært på smilekurs flere av de

Anonymkode: 817c6...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at en fin personlighet og det å være serviceinnstilt teller enormt mye, i uansett butikkyrke. Ingen er utlært når det kommer til blomster for det er så uendelig mye å sette seg inn i. 

Anonymkode: 1ad47...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...