Gå til innhold

Hcg nivå


Svimmla

Anbefalte innlegg

Hei

 

Vet ikke helt hvor jeg bør legge dette innlegget, men passer kanskje best her. 

Er i uke 7 ca og har blødd i en uke. Har tatt tre hcg prøver. Første ble tatt 10,den viste 25000, neste den 11 og viste 27000. Så en ny på mandag den 15, 34000. Er dette lav stigning? Eller er det innafor. Legekontoret har stengt, jeg fikk ringe labben direkte for svar, så må nok vente til i morgen. Men nå er jeg så lei av å vente. Går fra håp til skuffelse her hele tiden og vet ikke hva jeg skal tro. 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Tusen takk. Er vist lavere enn normalt, men så er det vist ganske stor variasjon på hva som er normalt når det kommer til hcg. Må visst bare fortsette å være tålmodig. 

Lenke til kommentar
På 18/05/2017 den 20.55, Anonym bruker skrev:

Ja, krysser fingrene for deg! Kanskje du kan få tidlig ul? 

Anonymkode: 90507...ca7

Tusen takk.

Skal nå  på onsdag. Da er det håp om å få se bankende hjerte. Ventinga tar knekken på meg. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Svimmla skrev:

Tusen takk.

Skal nå  på onsdag. Da er det håp om å få se bankende hjerte. Ventinga tar knekken på meg. 

Jeg skal på ul imorgen. Er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :( Etter flere MA forbereder jeg meg på å ikke se et bankende hjerte denne gangen heller. 

Anonymkode: 90507...ca7

Lenke til kommentar

Annonse

På 22/05/2017 den 13.54, Anonym bruker skrev:

Jeg skal på ul imorgen. Er så nervøs at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :( Etter flere MA forbereder jeg meg på å ikke se et bankende hjerte denne gangen heller. 

Anonymkode: 90507...ca7

Hvordan fikk det? Ble ma for min del, skal se an over helga for så å dobbeltsjekke på tirsdag, om det fortsatt ikke har skjedd noe så blir det tabletter for å få det ut. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...