Gå til innhold

Ser dere streken? Mulig den er positiv?


Mmsb

Anbefalte innlegg

Har prøvd å bli gravid i 5 mnd nå. Jeg sluttet med p-piller i Desember. Nå er det 5 uker + 1 dag siden jeg skulle hatt mensen, og det er ingen tegn på at den kommer heller. For 3 dager siden tok jeg en test. Jeg skimte en svak svak strek. Men er redd jeg lurer meg selv, eller innbiller meg streken. På bildet syntes den ikke, men da jeg redigerte den litt, ser jeg en veldig svak strek.

Det jeg lurer på er om noen av dere andre klarer å skimte en svak strek? Eller om det er jeg som ser for lenge på bildet, og tror den er der. Skal teste på nytt i morgen tidlig...

18600909_1473049459435292_500220364_n.jpg.87934122c736094c9794cc20a6ea427a.jpg

Føler jeg ser en svak skygge på størrelse med den sterke streken. I virkeligheten skimtet jeg lys rosa i fargen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Mmsb skrev:

Har prøvd å bli gravid i 5 mnd nå. Jeg sluttet med p-piller i Desember. Nå er det 5 uker + 1 dag siden jeg skulle hatt mensen, og det er ingen tegn på at den kommer heller. For 3 dager siden tok jeg en test. Jeg skimte en svak svak strek. Men er redd jeg lurer meg selv, eller innbiller meg streken. På bildet syntes den ikke, men da jeg redigerte den litt, ser jeg en veldig svak strek.

Det jeg lurer på er om noen av dere andre klarer å skimte en svak strek? Eller om det er jeg som ser for lenge på bildet, og tror den er der. Skal teste på nytt i morgen tidlig...

18600909_1473049459435292_500220364_n.jpg.87934122c736094c9794cc20a6ea427a.jpg

Føler jeg ser en svak skygge på størrelse med den sterke streken. I virkeligheten skimtet jeg lys rosa i fargen 

Krysser fingrene for deg!

sluttet selv med p-pille i desember. Skal ta test om noen dager. Veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Jeg ser streken😄 gratulerer😀 Ta en ny test om noen dager👌🏻

 

7 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Krysser fingrene for deg!

sluttet selv med p-pille i desember. Skal ta test om noen dager. Veldig spent!

Å så bra det ikke bare er jeg som ser det! Utrolig spent på neste test! Tusen takk☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skimte noe, men det kan være at det bare er der en strek skulle vist. Har hatt en sånn selv, men det var bare skygge.

Vent litt til, så tester du igjen 😊 lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke noen strek. Jeg mener at hvis man må redigere for å se en mulig strek, kan man trygt si den er negativ. Det betyr ikke at den ikke blir positiv senere.

Mener du 5 uker siden forrige mens? Eller 5 uker siden du skulle hatt mensen? Hvis det er sistnevnte er du nok ikke gravid. Da skulle testen vært positiv for lenge siden. Hvis det er 5 uker siden forrige mens er det fremdeles mulig at du er gravid.

 

Endret av Pobie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...