Gå til innhold

Storfamilie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:strix:

Jeg ønsker å komme i kontakt med familier med flere barn som savner et større nettverk.

Er selv gift og har fire barn i alderen 5-16 år. Med fulltidsjobb og en krevende hverdag med et gammelt hus som står på hodet, hadde det vært supert å blitt kjent med noen som er i lignende situasjon. Økonomien er til tider stram, derfor hadde det også vært inspirerende å treffe noen som hadde ulike erfaringer å dele, i fht. rimelige aktiviteter og ferieturer for barnefamilier; eller et nettverk hvor man kan lufte alle sine tanker uten at man skal føle at man blir "dømt" for sine valg og levemåte. Til tross for at man har stor familie, kan man til tider også føle seg ensom, og dette vil jeg gjøre noe med :)

Gleder meg til å høre fra deg!

Anonymkode: 362e9...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, vi er en familie med tre barn og vi er et ektepar. Vi har vært sammen i 18 år og barna er 8, 10 og 13. Meget aktivt til tider med en gutt som har atypisk autisme og en mindre bror som ser opp til storebroren sin. 

Jeg er 46 og min mann er 47

ha en fin kveld videre😊

Endret av Marit TELLE
Ville endre til anonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hei. Har fire barn i alderen 2— 14. Livet er slitsomt. Jeg føler at alle andre rundt oss har et sosialt liv.. jeg føler meg ofte ensom sånn sett.. men har familien. Hvor bor du?? : )

Anonymkode: d21de...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei. Jeg vil gjerne bli kjent med fler. Bor i buskerud. Har fire barn.: )

Anonymkode: d21de...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...