Gå til innhold

Kan lutinus være grunnen til at mensen ikke kommer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg testet negativt på dag 12, er nå på dag 14 etter inseminering, men foreløpig ingen mens.. Jeg klarer ikke helt å tro at jeg er gravid, så går og venter på mensen. Normalt sett kommer den på dag 12-16 etter el, så sånn sett er jeg fremdeles innafor. Jeg har gått med mens-symptomer i snart en uke, de ligner veldig på gravid-symptomer, men nå er de vekke også. Jeg blir gal av denne ventingen😏

Så jeg lurer på om progesteron har noe å si for mensen, eller fravær av mensen?😊

Anonymkode: bdf98...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.min mens blir alltid utsatt når jeg står på lutinus, og grunnen til at jeg har fått det i første omgang er for at jeg har kort luteal fase, så er nettopp for å forlenge den 🖒 jeg har pleid å slutte på den om jeg ikke har fått positiv test 14 dpo, og da kommer den alltid om en dag ca. 

Anonymkode: 8cb5f...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

.min mens blir alltid utsatt når jeg står på lutinus, og grunnen til at jeg har fått det i første omgang er for at jeg har kort luteal fase, så er nettopp for å forlenge den 🖒 jeg har pleid å slutte på den om jeg ikke har fått positiv test 14 dpo, og da kommer den alltid om en dag ca. 

Anonymkode: 8cb5f...0fc

Blir kanskje noe annet når du tar det for å forlenge lutealfasen. Da jeg hadde uttak og gikk på masse hormoner spurte jeg spesifikt om mensen kanskje ikke hadde kommet pga progesteron, og fikk til svar at nei, jeg kom til å få mensen som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pobie skrev:

Blir kanskje noe annet når du tar det for å forlenge lutealfasen. Da jeg hadde uttak og gikk på masse hormoner spurte jeg spesifikt om mensen kanskje ikke hadde kommet pga progesteron, og fikk til svar at nei, jeg kom til å få mensen som vanlig.

Det kan nok hende ja 😊 men den bare utsetter, og hadde jeg ikke slutta når jeg gjør så hadde jeg fått mensen innen en fire dager, bare jeg som ikke gidder å vente 😜 så kommer den ikke i det hele tatt er det nok ikke pga lutinusen nei 😜

Anonymkode: 8cb5f...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...