Gå til innhold

Fy F*** så trege sider det har blitt her.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det blir den nye "ris"- siden? Trenger vi ikke å bruke ris&ros?

Anonymkode: 7d2ac...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er dette blitt den nye "ris"- siden? Trenger vi ikke å bruke ris&ros?

Anonymkode: 7d2ac...341

 

Anonymkode: 7d2ac...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det blir den nye "ris"- siden? Trenger vi ikke å bruke ris&ros?

Anonymkode: 7d2ac...341

Nei, skal man være garantert svar burde man poste på ris&ros da tråder forsvinner veldig fort bakover i anonymforumet og dermed ikke alltid blir oppdaget. Denne tråden er fortsatt aktuell da problemet tydeligvis vedvarer.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ann Christin skrev:

Er det fortsatt slik? Det er meldt inn til reklameavdelingen som er ansvarlig for reklamen på siden og skal nå være rettet.

Ann Christin, admin

Ja det er iallefall fortsatt slik hos meg.

Anonymkode: ec046...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er iallefall fortsatt slik hos meg.

Anonymkode: ec046...24c

Har du mulighet til å ta screenshot? Hvilken nettleser bruker du?


Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ann Christin skrev:

Er det fortsatt slik? Det er meldt inn til reklameavdelingen som er ansvarlig for reklamen på siden og skal nå være rettet.

Ann Christin, admin

Det er sånn hos meg enda :( Og når den er der, så kan jeg ikke åpne innlegg å lese, heller ikke svare på innlegg: Den tekniske støtten dere har, er jo helt ubrukelig. Sidene laster i det evige og fremdeles

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er sånn hos meg enda :( Og når den er der, så kan jeg ikke åpne innlegg å lese, heller ikke svare på innlegg: Den tekniske støtten dere har, er jo helt ubrukelig. Sidene laster i det evige og fremdeles

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Har du mulighet til å ta et bilde av reklamen som jeg kan sende videre til reklameavdelingen? Evt hvilken nettleser bruker du?

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Har du mulighet til å ta et bilde av reklamen som jeg kan sende videre til reklameavdelingen? Evt hvilken nettleser bruker du?

Ann Christin, admin

Jeg kan ikke ta bilde. Jeg bruker bare pc, og har firefox

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke ta bilde. Jeg bruker bare pc, og har firefox

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Ser det ut som bildet i tråden jeg har linket til her? Problemet er meldt videre til annonseavdelingen.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ann Christin skrev:

Har du mulighet til å ta et bilde av reklamen som jeg kan sende videre til reklameavdelingen? Evt hvilken nettleser bruker du?

Ann Christin, admin

Jeg ser at noen har tatt bilde av det, på det ene innlegget på ris&ros. Sånn ser det ut hos meg og, bare mye værre. Jeg kan ikke se noenting over eller under reklamen, så jeg kan ikke komme inn på en eneste side når den er der

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå fungerer søkemotoren heller ikke etter tråder som jeg vet er der.

Anonymkode: e7e76...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siste innlegg boksen som kommer opp når man drar pila over, funker ikke ordentlig. Den viser ofte feil innlegg

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei

Nå er jeg tilbake fra ferie. Jeg vet ikke hvor stor del av Teknisk som er på ferie, men er noen av disse problemene fortsatt gjeldende? Da jeg gikk ut i ferie purra jeg på tregheten, men har ikke hørt noe, vil derfor gjerne vite om dette eller andre problemer fortsatt er gjeldende så jeg vet hva som må gjenopptas purring på.

HM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Nå er jeg tilbake fra ferie. Jeg vet ikke hvor stor del av Teknisk som er på ferie, men er noen av disse problemene fortsatt gjeldende? Da jeg gikk ut i ferie purra jeg på tregheten, men har ikke hørt noe, vil derfor gjerne vite om dette eller andre problemer fortsatt er gjeldende så jeg vet hva som må gjenopptas purring på.

HM

Tregt ja.. Får flashback fra internett i 2000 hver gang jeg er innom

Anonymkode: f7dc3...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for raskt svar! Jeg vet det har med annonsene å gjøre, og hvor lang tid de bruker på å laste, men vet ikke hva som er årsaken til at det er vanskelig å fikse kjapt. Skal undersøke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Takk for raskt svar! Jeg vet det har med annonsene å gjøre, og hvor lang tid de bruker på å laste, men vet ikke hva som er årsaken til at det er vanskelig å fikse kjapt. Skal undersøke igjen.

Hos meg laster deres sider ofte i det uendelige, mange ganger lenge etter at siden er kommet opp og. Og da kan jeg ikke få opp forhåndsvisning på innlegg :(. Noen ganger er det ingen problemer

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Nå er jeg tilbake fra ferie. Jeg vet ikke hvor stor del av Teknisk som er på ferie, men er noen av disse problemene fortsatt gjeldende? Da jeg gikk ut i ferie purra jeg på tregheten, men har ikke hørt noe, vil derfor gjerne vite om dette eller andre problemer fortsatt er gjeldende så jeg vet hva som må gjenopptas purring på.

HM

Ingen endring på noen områder. Dere burde seriøst vurdere å skifte leverandør av tekniske tjenester, for nå får der definitivt ikke annet enn færre brukere av det dere betaler for. Det er ti uker siden denne tråden ble opprettet, dere hadde fått tilbakemeldinger om mye av dette også i en god tid før det. Dvs. på flere måneder så har det skjedd null, niks og ingenting. Og det er flere måneder før ferietiden...

Anonymkode: e7e76...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ingen endring på noen områder. Dere burde seriøst vurdere å skifte leverandør av tekniske tjenester, for nå får der definitivt ikke annet enn færre brukere av det dere betaler for. Det er ti uker siden denne tråden ble opprettet, dere hadde fått tilbakemeldinger om mye av dette også i en god tid før det. Dvs. på flere måneder så har det skjedd null, niks og ingenting. Og det er flere måneder før ferietiden...

Anonymkode: e7e76...177

Signerer denne. Det er helt elendig teknisk støtte. Desvere så hjelper det veldig lite at brukere varsler om problemer, for det skjer ikke noe mer. Det er jo helt fantastisk at det etter nesten 3 måneder er mye av de samme problemene fremdeles, brukervennlig er det ikke

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

Kommer ikke til første uleste innlegg når jeg trykker på overskriften. Må trykke på knappen til venstre. På mobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tregt er det og får ofre beskjed om at siden er nede besøk klikk.no må da lukke alt og gå inn på nytt! 

Har og problemer med varslene, de som kommer kommer som regel etter at jeg har lest eventuelle svar, siden jeg selv ser i tråden om noen har svart etter meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt dere er frustrerte. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det ikke er en enkel fiks på dette. Jeg skal være flinkere til å holde dere oppdatert - om det så er for å si at jeg ikke har hørt noe mer. Det er absolutt uholdbart at det har skjedd ingenting med denne tregheten på så lang tid. 

Hva er problemet med søkefunksjonen?

Kan dere prøve å lage egne tråder om enkeltfeil i ris/ros så ikke de blir borte i denne tråden?

Det med at man får beskjed om at siden er nede i en veldig kort periode skjer når mange trykker på en tråd samtidig, da vil man til slutt få feilmelding. Da skal det gå å vente noen sekunder og prøve igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hva er problemet med søkefunksjonen?

Kan dere prøve å lage egne tråder om enkeltfeil i ris/ros så ikke de blir borte i denne tråden?

Problemet med søkefunksjonen er at man får opp 0 resultat selv om man vet at det finnes uttallige tråder om temaet. F.eks så prøvde jeg å søke frem tråder om lavkarbo lunsj eller niste. Jeg vet det finnes utallige tråder om det her på forumet, men jeg får ikke opp en enste en. Og søker jeg på lavkarbo, så må jeg lete side opp og side ned fordi alle svar i samme tråd kommer frem, noe som er fullstendig ubrukelig. Søkefuksjonen fungerte veldig bra før omleggingen

Tråd på ris&ros kommer jeg ikke til å lage så lenge siden ikke er anonym

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...