Gå til innhold

Fy F*** så trege sider det har blitt her.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Lessismore skrev:

Joa, det går tregere enn normalt, men det tar ikke mer enn kanskje 7-10 sek å få lastet inn en tråd. Men jeg lurer fremdeles på hvorfor det står 0 visninger på alle trådene?

Jeg tok tiden, det tar ca 30-40 sek å laste inn en tråd her... Å laste inn et svar tar også lang tid.

Anonymkode: 689d8...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe treigt her og. Og det er hverken nettet eller tlf min sin skyld. I går kveld fikk jeg ikke åpnet tråder i det hele tatt. I dag går det utrolig tregt. Vært sånn de tre, fire siste dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tregt her også, men ikke så mye som til de fleste her. Henger kun i ca 10 sekund og det er ikke noe problem. Bruker mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tregt her også. Har raskt nett og har ikke problemer med andre sider. Er verst på mobilen, men på datamaskinen er det også tregt. Har vært dårlig siden omleggingen. KG er like ille.

Anonymkode: 06e24...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok tiden, det tar ca 30-40 sek å laste inn en tråd her... Å laste inn et svar tar også lang tid.

Anonymkode: 689d8...899

Det kan godt hende. Men fra min maskin tar det 7-10 sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk skal ha oppdatert systemet der det var noe kø på noen oppdateringer (utrolig klønete forklart, men det var noe som lugga, i alle fall). Det skal være bedre nå, men si ifra om det vedvarer!

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste ukene har det vært veldig tregt her og. Men jeg har tenkt som suglut at det er min mobil etter at jeg lasta ned Pinterest og min drittpc sin skyld. Men når jeg ser andre har samme problem så er det jo verken Pinterest eller pc'en sin skyld :D Har ikke problemer med andre sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er tregt fortsatt! 

Anonymkode: 9c4f7...7ae

Helt enig, har ikke blitt noe raskere. Fra mobil har jeg bare gitt opp. Andre sider fungerer.

Anonymkode: 06e24...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2017 den 9.19, HanneMari Egmont skrev:

Teknisk skal ha oppdatert systemet der det var noe kø på noen oppdateringer (utrolig klønete forklart, men det var noe som lugga, i alle fall). Det skal være bedre nå, men si ifra om det vedvarer!

Hanne Mari

Like tregt fremdeles. Og nå har forumet vært nede i ca. akkurat en halvtime også. Har vært umulig å komme inn på siden, denne beskjeden kom:

Vi beklager, forumet er for øyeblikket ikke tilgjengelig, men ventes å være straks tilbake.

Straks er vel relativt...

Forøvrig heller ingen sjeldenhet å få opp den meldingen.

Anonymkode: e7e76...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke noe bedre svar enn at teknisk jobber med å finne ut hva som forårsaker nedetid og treghet. Hvertfall når det varierer så mye mellom brukere o.l Og problemet er både på Kvinneguiden og her.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Like tregt fremdeles. Og nå har forumet vært nede i ca. akkurat en halvtime også. Har vært umulig å komme inn på siden, denne beskjeden kom:

Vi beklager, forumet er for øyeblikket ikke tilgjengelig, men ventes å være straks tilbake.

Straks er vel relativt...

Forøvrig heller ingen sjeldenhet å få opp den meldingen.

Anonymkode: e7e76...177

Ja, straks er veldig relativt når det gjelder her inne desverre. Begynner å bli lei av hele forumet

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått feilmelding to ganger i kveld - og nei, jeg er ikke interessert i å gå inn på Klikk mens jeg venter, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minnieropptatt skrev:

Da dib var nede fikk jeg samme beskjed på kg: 

Screenshot_2017-05-20-20-28-40.png

Jeg vil regne med at de har en sammenheng med server e.l. så om en går ned går gjerne den andre ned også, hvordan det er med de resterende forumene til Egmont er jeg usikker på.


Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle forumene var nede i helgen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg skal definitivt melde tilbake om at forumet fremdeles er veldig treigt for mange brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Alle forumene var nede i helgen. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg skal definitivt melde tilbake om at forumet fremdeles er veldig treigt for mange brukere.

Nå har forumet igjen vært nede flere minutter. Fikk først en feilmelding om at serveren var utilgjengelig, de neste gangene kom denne opp:

Error 520 Ray ID: 3632e65274e842a9 • 2017-05-22 21:34:28 UTC

Web server is returning an unknown error

Anonymkode: e7e76...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har forumet igjen vært nede flere minutter. Fikk først en feilmelding om at serveren var utilgjengelig, de neste gangene kom denne opp:

Error 520 Ray ID: 3632e65274e842a9 • 2017-05-22 21:34:28 UTC

Web server is returning an unknown error

Anonymkode: e7e76...177

Det kommer opp hele tiden nå, så håpløst å være her. På samme side som denne feilmeldingen står det også at problemet ligger hos Klikk.no, og dette:

If you are the owner of this website:

There is an issue between Cloudflare's cache and your origin web server. Cloudflare monitors for these errors and automatically investigates the cause. To help support the investigation, you can pull the corresponding error log from your web server and submit it our support team. Please include the Ray ID (which is at the bottom of this error page).

Anonymkode: e7e76...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2017 den 9.25, HanneMari Egmont skrev:

Tusen takk for detaljert forklaring av problemet. Har meldt det inn!

Hvordan går det med det?  Her er det fremdeles litt tregt, får for ofte opp feilmelding på forumet. Jeg sliter og med å svare, det tar ofte lang tid får svaret mitt blir postet, så lang tid at jeg noen ganger ikke gidder å vente på det, lar heller vær å svare :(

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med det?  Her er det fremdeles litt tregt, får for ofte opp feilmelding på forumet. Jeg sliter og med å svare, det tar ofte lang tid får svaret mitt blir postet, så lang tid at jeg noen ganger ikke gidder å vente på det, lar heller vær å svare :(

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Samme her. Synes bare det tar lenger og lenger tid på at svar blir postet. Har også skjedd at svar som er postet bare forsvinner.

Et annet problem som er kommet etter den elendige omlegging av forumet er at hvis jeg har skrevet noe, så vil jeg legge til noe midt inni en setning, plasserer markøren der jeg skal skrive, så hopper det jeg så skriver til bak det siste jeg skrev på den linjen. Like irriterende hver gang, da må jeg slette det jeg har begynt å skrive og begynne på nytt. Og er jeg heldig da så hopper ikke teksten til slutten av setningen.

Men vi får jo ingen oppdatering, og problemene blir jo ikke mindre på forumet...

Anonymkode: e7e76...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mange ganger går det ikke å svare direkte på et innlegg. Når man trykker "siter", hopper man bare tilbake på toppen av siden.

Anonymkode: 80099...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Et annet problem som er kommet etter den elendige omlegging av forumet er at hvis jeg har skrevet noe, så vil jeg legge til noe midt inni en setning, plasserer markøren der jeg skal skrive, så hopper det jeg så skriver til bak det siste jeg skrev på den linjen. Like irriterende hver gang, da må jeg slette det jeg har begynt å skrive og begynne på nytt. Og er jeg heldig da så hopper ikke teksten til slutten av setningen.

Jøss, det problemet har jeg og, men trodde det var pc'en min som gjorde det. Men da er det tydeligvis ikke min pc som er problemet, men forumet her.. Jeg begynner å bli skikkelig lei av dette forumet, forbanna møkkaforum

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Teknisk jobba med treigheten forrige uke, de lette etter feilen, og jeg trodde de fant deler av problemet, men hvis dere fortsatt har problemer skal jeg rapportere det tilbake. 
Dette  med at teksten hopper eller at man ikke får sitert, skjer det på mobil eller på pc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...