Gå til innhold

Fy F*** så trege sider det har blitt her.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det blir jo bare verre og verre! Det er faktisk så ille blitt at jeg ikke går innpå. 

Er det bare hos meg? Er det min telefon, min PC og min Mac som er problemet, bare klikk, eller er det hos alle? 

Svært ofte krasjer det også "dette programmet svarer ikke". 

 

Grrrr 😡

Anonymkode: a1d0a...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Særlig når jeg klikker på et varsel går det skitt! 

Anonymkode: a1d0a...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik skal det ikke være. Skal melde det videre. Jeg har ikke noe problemer her hos meg. Men bruker firefox og har en rimelig rask linje. Men har heller ikke problemer på mobil eller tablet.

Er det spesielle tider på døgnet dere opplever dette, eller hele tiden?

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ekstremt. 

Har 4G på mobilen, så det er vel bra? Har beste pakken fra Telenor hjemme, men ikke fiber. 

Særlig å klikke på varsel er tregt. Det er raskere å gå til hovedoversikten, så velge tråd, enn å klikke på varselet. 

Anonymkode: a1d0a...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går som sirup her også, på mobil. Kjører chrome og har bra nett, så burde ikke være noe problem. Har ikke samme opplastningsproblem på andre nettsider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

I begynnelsen(begynte for ca 1 uke siden) da det gikk tregt og siden ikke ville laste, gikk jeg inn på kg. Aldri noe problem, men nå de siste dagene, er også kg nede. Jeg bruker Chrome på mobil. Telenor Wi-Fi og ice 4g. Har ikke problemer med andre sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superttregt, bruker Chrome og har "superbredbånd" fra Telenor.

 

Anonymkode: 6ec54...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god fart på nettet og aldri problemer ellers, har fiber, men har samme problemer som nevnt av andre på denne siden. Bruker safari

Anonymkode: 689d8...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tregt her også, tar opp mot 30-60 sekunder for å komme inn på en tråd🙄 

Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt det videre. Må jo være noe som trigrer, jeg sitter med fire faner oppe og har null problemer.

Men man kan alltids prøve på punkt 1, har dre prøvd å slette cookies på siden? Ikke opplevd det selv her, men på noen andre forum at plutselig fungerer siden igjen når cookies er slettet. Søk på nettleseren og cookies. Bare husk at passord og brukernavn også blir slettet da om man har lagt det inn automatisk.

33 minutter siden, Minnieropptatt skrev:

I begynnelsen(begynte for ca 1 uke siden) da det gikk tregt og siden ikke ville laste, gikk jeg inn på kg. Aldri noe problem, men nå de siste dagene, er også kg nede. Jeg bruker Chrome på mobil. Telenor Wi-Fi og ice 4g. Har ikke problemer med andre sider.

Men KG funker fint? Er jo samme system og samme server så burde være likt.

 

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnieropptatt
18 minutter siden, Ann Christin skrev:

Har meldt det videre. Må jo være noe som trigrer, jeg sitter med fire faner oppe og har null problemer.

Men man kan alltids prøve på punkt 1, har dre prøvd å slette cookies på siden? Ikke opplevd det selv her, men på noen andre forum at plutselig fungerer siden igjen når cookies er slettet. Søk på nettleseren og cookies. Bare husk at passord og brukernavn også blir slettet da om man har lagt det inn automatisk.

Men KG funker fint? Er jo samme system og samme server så burde være likt.

 

Ann Christin, admin

Kg fungerer ikke fint, men er ikke like tregt som dib. Får samme  beskjed der som her. At siden er nede, prøv klikk.no. 

Skal prøve å slette cookies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny iPhone 7 + fiber. Fortsatt like tregt som på iPhone 5S og 4G. Ikke cookiesrelatert

Anonymkode: bc20e...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pc, bruker firefox, like sirupstregt her etter den nye omleggingen. Den fantastiske omleggingen som fikk ned bruken på forumet...

Anonymkode: e7e76...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ann Christin skrev:

Slik skal det ikke være. Skal melde det videre. Jeg har ikke noe problemer her hos meg. Men bruker firefox og har en rimelig rask linje. Men har heller ikke problemer på mobil eller tablet.

Er det spesielle tider på døgnet dere opplever dette, eller hele tiden?

Ann Christin, admin

Jeg har og firefox, men på pc, Har og mye trøbbel og tull.

Anonymkode: 6bdc4...7b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ille her og. Vært siden omlegging. Har rask internett og det er kun denne siden jeg har problemer med. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker flere minutter for å komme inn på en tråd. Er ikke sånn ellers på nett. Gir opp.

Anonymkode: 20086...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enormt tregt her og, både med 4g og wifi. Blir nesten mer et ork enn hygge å være her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi beskjed om dette! takk for at dere sier ifra. Det skal jo ikke være sånn! 

Hilsen Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg som den selvutslettende sjel jeg er bare har tenkt at javel, det er vel her det er treigt, min feil, min kjipe pc og mitt kjipe nett (selv om det også er sånn på super-pc og supernett, når jeg tenker meg om). Nå ble jeg faktisk litt glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, det går kjempe treigt! Har ikke dette problemet på andre sider, kun her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, det går tregere enn normalt, men det tar ikke mer enn kanskje 7-10 sek å få lastet inn en tråd. Men jeg lurer fremdeles på hvorfor det står 0 visninger på alle trådene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...