Gå til innhold

Kan man se hvor morkaka ligg på tidlig ul?


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Ser liksom hvor navlestrengen gikk. Men hvor , om det er oppe eller nede eller siden , fram eller bak tro!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger ved bilde om noen kan tyde. Uke 8+3 dette da. Ser navlestrengen går ned på høgre side. 

 

IMG_3734.JPG

Endret av mammas skatter <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morkaka er ikke tydelig før uke 12 ca. Den tar ikke over produksjonen av hormoner før da. Så regner meg at den ikke er 100% funksjonell enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, C'est la vie skrev:

Var det innvendig ul? Ser ut som den ligger nedover på bildet.

innvendig ja. syns også jeg kan se det slik som du.  3 gangs. har tydligvis for lite å gjøre for tiden så ligger å tenker på alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.5.2017 den 16.05, mammas skatter <3 skrev:

innvendig ja. syns også jeg kan se det slik som du.  3 gangs. har tydligvis for lite å gjøre for tiden så ligger å tenker på alt mulig.

Hvis det er innvendig ? Så blir vell det der bakre vegg. Skal spørre på ul i morgen. 🙈 Gruver meg litt. 

Forje ul så fant hun ingenting først, lurte på om jeg hadde hatt smerter. Blødd eller videre? Så kom hun plutselig på den bakovervendte livmora. Så tok innvendig, lette litt, så kom det plutselig opp på skjermen. Bankende hjerte og alt mulig :) å målene var perfekt. To jordmødre der, begge ble kjempe overrasket 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...