Gå til innhold

Hvilke symptomer på gaviditet begynte hos dere?


Stemorsblomst

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg og min h

mann har prøvd lenge på nr 2. Husker ikke hva det begynte med i forrige svangerskap, men begynner å få (falske?) forhåpninger. Har gått over to uker med kvalme, stikkinger i underlivet og i dag kom det krampeaktoge smerter i nedre del i magen. 

 Kan sikkert være så mangt, men likevel så håper jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.  Førstemann hadde jeg ingen symptomer før ett par dager før ikm. Da fikk jeg store smerter i livmor. Ble sendt på sykehus for kontroll for de lurte på om det var svangerskap utenfor livmoren. Heldigvis ikke. De konkluderte med at det var egget som festet seg. Gikk over etter 2uker, så kom slitenheten/kvalmen. Jeg er nå i pp6 og kjenner i hver PP masse symptomer hehe,  men får mensen hver gang. Tror kroppen lurer meg litt siden jeg ønsker dette så veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant boken som jeg skrev i fra første svangerskap, og så langt er det akkurat samme symptomer som med første, untatt ømme bryst. Men skal vente en stund og se om det gir seg eller ta en ny test. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg har merket ved alle (3) er at alt lukter mye mer....

Anonymkode: 331aa...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det første jeg har merket ved alle (3) er at alt lukter mye mer....

Anonymkode: 331aa...ccc

Ja, har fått den og. Satt på en restaurant i går, sammen med en gravid venninne som ikke kjente at det luktet svette og løk og slike ting. Jeg trodde jeg måtte kaste opp. Men hun ga ingen inntrykk av at hun kjente noe lukt. Selv om hun sa at hun hadde problemer med middagslukt tidligere. 

Hele greia er veldig spesielt. Tror ikke jeg kan bli gravid nå heller. For jeg har ikke fått tilbake menstruasjon etter første. Hadde mensmurringer i ryggen i går. Så mulig det bare er den som er på vei tilbake. Og at jeg derfor får disse symptomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...