GĂ„ til innhold

Tolke innmat Clearblue digital


Svanevikao

Anbefalte innlegg

Hei 😊 noen som med sikkerhet klarer Ă„ tolke innmaten av min CBd som ble tatt i dag pĂ„ fĂžrste dag av ikm 14dpo? Eller er det noen som har fĂ„tt et slikt resultat og ikke vĂŠrt gravid? Venting er ikke min sterkeste side... har hatt superstabile sykluser pĂ„ 28 dager og skulle hatt mensen i dag. Har hundre symptomer og fĂžler eg kjenner kroppen min godt etter Ă„ ha satt to barn til verden. Men blir ikke sĂŠrlig klokere. Takk for hjelp!

IMAG0124.jpg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Innmaten til digitale tester skal ikke tolkes, de vil stort sett alltid vise to streker, men det  har ingenting med om du er gravid eller ikke. Disse testene fungerer ikke som andre tester. Hvis du sÞker pÄ nett vil du finne mye om det. ClearBlue selv har gÄtt ut og advart om dette.

Anonymkode: a6ff1...111

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg sier ikke at du ikke kan vĂŠre gravid forresten, og krysser fingrene for deg!

 

Men bare ville fÄ frem dette med disse testene for nte gang. Har sett sÄ mange bli glade fordi de ser to streker der og folk her oppmuntrer og sier de er gravide og sÄ er de ikke det.

Anonymkode: a6ff1...111

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innmaten til digitale tester skal ikke tolkes, de vil stort sett alltid vise to streker, men det  har ingenting med om du er gravid eller ikke. Disse testene fungerer ikke som andre tester. Hvis du sÞker pÄ nett vil du finne mye om det. ClearBlue selv har gÄtt ut og advart om dette.

Anonymkode: a6ff1...111

Har lest mye om dette og er klar over det 😊 ville bare se om det var noen som hadde fĂ„tt et slikt resultat og vĂŠrt gravide. Ingen tr og fĂžler meg gravid. Er bare sĂ„ vitebegjĂŠrlig!

 

8 timer siden, Mamma2013.2015 skrev:

Denne er positivđŸ˜„đŸ‘ŒđŸ» Gratulerer :-)

FĂ„r nĂ„ hĂ„pe det da 😊 har du hatt dette resultatet selv og vĂŠrt gravid?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, Svanevikao skrev:

Har lest mye om dette og er klar over det 😊 ville bare se om det var noen som hadde fĂ„tt et slikt resultat og vĂŠrt gravide. Ingen tr og fĂžler meg gravid. Er bare sĂ„ vitebegjĂŠrlig!

 

FĂ„r nĂ„ hĂ„pe det da 😊 har du hatt dette resultatet selv og vĂŠrt gravid?

Ja😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det CB ukes ?

Anonymkode: 39312...728

Stemmer 😊 vet jo at det brukes en annen metode for testing ifht vanlig cb. Men kan ikke komme vekk fra at eg fĂžler meg veldig gravid 😜 har testet sent positivt med de to fĂžrste, men hadde ikke kontroll pĂ„ syklus da, sĂ„ vet ikke akkurat hvor sent.

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Mamma2013.2015 skrev:

Ja😃

Men hva er det som gjĂžr at du mener den er positiv? Styrken pĂ„ strekene ifht hverandre? Snakk om Ă„ vĂŠre analytisk 😅🙈

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Googl pÄ bilder av slike tester. Dei blir sterkere pÄ fargen.

 

Jeg har bilde av mine tester.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Den var visst positiv 😅 ganske klart pluss pĂ„ cb+ i dag tidlig.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Svanevikao skrev:

Den var visst positiv 😅 ganske klart pluss pĂ„ cb+ i dag tidlig.

Gratulerer đŸ˜€đŸ‘đŸœ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

7 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Gratulerer đŸ˜€đŸ‘đŸœ

Takk! 😊 Hjelp! 3 barn pĂ„ under 4 Ă„r 🙈 skal nok fĂ„ kjenne det! Men blir nok veldig koselig ogsĂ„ 😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

27 minutter siden, Svanevikao skrev:

Takk! 😊 Hjelp! 3 barn pĂ„ under 4 Ă„r 🙈 skal nok fĂ„ kjenne det! Men blir nok veldig koselig ogsĂ„ 😍

Gratulere sĂ„ mye😊

NĂ„r min 3 kommer, er ho eldste 2,5Ă„r🙈 SĂ„ dette blir hektiskđŸ˜‚â€ïžÂ 

Anonymkode: 961af...085

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Svanevikao skrev:

Takk! 😊 Hjelp! 3 barn pĂ„ under 4 Ă„r 🙈 skal nok fĂ„ kjenne det! Men blir nok veldig koselig ogsĂ„ 😍

Åi😼 😀  SĂ„ herlig :-)

vi vurderer nr. 3 ogsĂ„đŸ™Š startet prĂžvingen pĂ„ juli/aug. 

StoresĂžsken er da 4 Ă„ 2 Ă„r😁 

Tenk for en glede di fĂ„r av hverandre😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...