Gå til innhold

IKM UKE 23


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Sofapute skrev:

Testet positiv på flere tester 13 dpo, både fra Tostreker (10ml) og BilligTester (25 ml). Og tok digital 14 dpo "gravid 1-2". Våknet opp i dag 15 dpo med blødning. Virker som mensen. Testet i dagmorges og nå nettopp. Og testene er klart svakere enn søndag. Er nok kjemisk.  De ømme brystene og hovedverket har også forsvunnet,  noe som er symptomer for meg

 

Klemz til deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Frøken87 skrev:

Var så nysgjerrig på den negative digitale, så reiv den i frå kvarandre for å se på stripsen. Der e det tydelig strek... så fortsatt håp😉IMG_3715.thumb.JPG.7b7e94287789970bdf943905132bd36e.JPG

Denne har alltid det. Kan ikke lese en digital på den måten. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, C'est la vie skrev:

Denne har alltid det. Kan ikke lese en digital på den måten. Dessverre.

Okei:) trudde det ut i frå det eg har lest om testen. Men får fortsatt bare svake streker på testane mine kvar morgon. Når skal det bli sterkare. Ikm var søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Frøken87 skrev:

Okei:) trudde det ut i frå det eg har lest om testen. Men får fortsatt bare svake streker på testane mine kvar morgon. Når skal det bli sterkare. Ikm var søndag.

Har du tatt ein ny CB ukes indikator igjen? Slår den ikkje ut med 1-2 så ser det ikkje lovende ut.

Krysser for deg.

Anonymkode: 9395e...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du tatt ein ny CB ukes indikator igjen? Slår den ikkje ut med 1-2 så ser det ikkje lovende ut.

Krysser for deg.

Anonymkode: 9395e...2cc

Har ikkje brukt penger på den igjen nei. Men strips og vanlige tester gir svake streker med farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2017 den 17.31, MammaMø85 skrev:

Ja, hvis ikm ikke er før om to tre dager så vil jeg si det er håp 😊

Da kom blødningene, etter at blodprøve bekreftet noe stigning😔 Løpet er kjørt denne perioden. 

Anonymkode: e4226...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da kom blødningene, etter at blodprøve bekreftet noe stigning😔 Løpet er kjørt denne perioden. 

Anonymkode: e4226...6af

😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...