Gå til innhold

IKM UKE 23


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Juni er uke 22 😁😉 men jeg hører kanskje til her. Hei igjen forresten! 👋

Lykke til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av ein mens. Fra 8 til 12 klumper og etter det litt meir en spotting. Nå knapt spotting.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Litt av ein mens. Fra 8 til 12 klumper og etter det litt meir en spotting. Nå knapt spotting.

 

 

TR etter en abort er ofte litt rar. Klumpene er muligens rester? 

Anonymkode: 90b0f...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM uke 23 på meg også. Nærmere bestemt 9.juni. Så nå nyter jeg helgen til det fulle. Er ikledd varm cardigan, ullpledd og det er fyr i peisen. Må nevne kjeksen med brie og rødvin i glasset. Det er mine must den helgen neste ikm blir satt. Hvordan er spiriten hos dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte og blø igjen i går nesten som mens men i dag er det slimete og blod i.  Har negative G tester. så det er jo ikkje rester.  Noen som veit ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på. Ikm 6 juni. Ønsker barn nr 2, og første prøveperiode med pergotime. Første barn satt på første pergokur for noen år siden, så krysser fingrer nå. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en bittebittepitteliten blødning i dag, kan jo være spennende. Og kan være ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra syklusen skulle jeg ha hatt el slim i går men ingen ting. Har jo 0 kontroll etter MA/BO en.

Har negative tester og tempen er lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge etter el.slim bruker eggløsning å være? Er det individuelt eller vil det være ca samme fra kvinne til kvinne? Hadde tendens til el.slim mandag kveld og i går. Har aldri tempet eller testet for el med sticks, så jeg vet ikke akkurat når el egentlig er. Jeg innbiller meg at jeg merker det på stikking i magen på ca samme tiden som slim og jeg tror jeg treffer riktig da mensen dukkker opp 14 dager etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 dager med el slim så det er ikkje fasit svar på det. Noen har 1 dag og andre har 6 dager. 

Jeg temper for å få bekreftet eggløsning og el tester for og finne eggløsningen. Klarer ikkje og finne det ut uten det.

Anonymkode: 9395e...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Krussemynte skrev:

Hvor lenge etter el.slim bruker eggløsning å være? Er det individuelt eller vil det være ca samme fra kvinne til kvinne? Hadde tendens til el.slim mandag kveld og i går. Har aldri tempet eller testet for el med sticks, så jeg vet ikke akkurat når el egentlig er. Jeg innbiller meg at jeg merker det på stikking i magen på ca samme tiden som slim og jeg tror jeg treffer riktig da mensen dukkker opp 14 dager etter dette.

Sjølvsagt individuelt, men her gjekk det ei veke frå eggløsningsslimet til EL ☺

Anonymkode: 90b0f...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når slimet stoppa var det EL med eingong, so det stemmer nok det du kjenner ☺

Anonymkode: 90b0f...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda noe slim i dag, lettere ømme bryster, oppblåst mage og småe murringer nederst i magen, vil gjette på at el er her👍🏻 La inn aksjer på tirsdag, får se om det blir anledning i morgen(kanskje i seneste laget, men skader aldri å prøve).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her 😊 Ikm først 10. juni - noe som kjennes ut som en evighet til.. venter på el nå, men synes foreløpig at både tester og symptomer er for svake. Har prøvd siden sept/okt ifjor, med bo/ma i mellom, så vanskelig å si hvilken pp dette er. Håper så veldig på at *dette* er måneden for oss! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm 11.juni. Bare pp2, men merker eg er utolmodig... men første satt i pp1, så er nok litt bortskjemt der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3dpo i dag. Hatt EL smerter på høyre side. Høyre eggleder er tett, så det er jo alltid kjipt å kjenne smertene der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...