Gå til innhold

9 dager siden inseminasjon, for tidlig å teste?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli gal av dette, går på hormoner som gir meg gravid-symptomer, men de er det samme som mensen-symptomer.. Jeg har de siste dagene gått med pms-følelse, men den pleier bare å vare i en til to dager..Jeg klarer ikke å skille symptomene fra hverandre, så jeg veksler med å vente på mensen og tro på at dette går bra, og jeg holder på å bli totalt sprø! Trøtt, grinete, sur og vil helst være for meg selv, jeg er øm i magen og lysken og ømme pupper..Så jeg vet ikke.. Har lyst til å teste, men er så redd for en negativ test🤔

Anonymkode: 7b0f8...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 

Så spennende - jeg er selv på dag 6! Tiden går sakte ja... 🙈 Gynekologen så tidligst på dag 14 til meg - men ofte må man vente til dag 16... 

kan jeg spørre hvilke hormoner du går på? 

Jeg gikk kun på enkel dose Femar fra dag 3 til 8, satte eggløsningssprøyte dag 12 og ble inseminert dag 13... 

Desverre virker det som at kroppen ikke reagerte på sprøyten for jeg fikk muligens naturlig eggløsning 3 dager etter inseminering.. og da funker det dårlig! 

Kjenner ingen verdens ting - sykt frustrerende.. så da lurer jeg litt på hvilke hormoner du går på da med tanke på å muligens gå litt hardere til verks ved neste prøving 😎

Håper alle tegnene dine betyr det vi bestandig håper på 🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, KatjaBB skrev:

Hei, 

Så spennende - jeg er selv på dag 6! Tiden går sakte ja... 🙈 Gynekologen så tidligst på dag 14 til meg - men ofte må man vente til dag 16... 

kan jeg spørre hvilke hormoner du går på? 

Jeg gikk kun på enkel dose Femar fra dag 3 til 8, satte eggløsningssprøyte dag 12 og ble inseminert dag 13... 

Desverre virker det som at kroppen ikke reagerte på sprøyten for jeg fikk muligens naturlig eggløsning 3 dager etter inseminering.. og da funker det dårlig! 

Kjenner ingen verdens ting - sykt frustrerende.. så da lurer jeg litt på hvilke hormoner du går på da med tanke på å muligens gå litt hardere til verks ved neste prøving 😎

Håper alle tegnene dine betyr det vi bestandig håper på 🤞🏼☺️

Jeg gikk på gonal-f og orgalutran i forkant, og el-sprøyten, og nå etter inseminasjonen går jeg på lutinus x3 og klexane😊Jeg har forstått at lutinus gir endel symptomer🤔

Jeg har bestemt meg for å vente til tidligst i morgen med å teste, om jeg klarer å vente🙈Har veldig mensenfølelse, men har hatt det noen dager uten at den er kommet, så har fremdeles et pittelite håp😊

Lykke til😄

Anonymkode: 7b0f8...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Noen her som har angret På sterelisering og vil ha ett barn til? Jeg har tatt en test og den viste at jeg fortsatt er fruktbar 👍☺ Men spørsmålet er om noen her vet om en klinikk som er flinke og ikke minst billige til å få hjelp med å bli gravid? Er ganske frustrert og lei meg😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...