Gå til innhold

💜💜 JUNI - PRØVERNE💜💜


sunfly

Anbefalte innlegg

12 timer siden, sctr skrev:

Nei, bare 6,3 mm...så måtte doble østrogendosen frem til neste kontroll. Men den kunne komme fort nå mente de, så regner med innsett neste uke om egget overlever ;) 

Da kommer den seg nok til neste ul ska du se😉  klart egget skal overleve vi må tenke positivt.

Jeg leter etter symptomer 😄😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Da kommer den seg nok til neste ul ska du se😉  klart egget skal overleve vi må tenke positivt.

Jeg leter etter symptomer 😄😉

Håper det ;) Jeg har troa ;) dette er uansett bonusforsøket vårt :) skulle egentlig ikke igang før i august ;) Husker den symtomletinga fra sist...fikk aldri noen jeg, men gravid var jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, sctr skrev:

 

29 minutter siden, sctr skrev:

Håper det ;) Jeg har troa ;) dette er uansett bonusforsøket vårt :) skulle egentlig ikke igang før i august ;) Husker den symtomletinga fra sist...fikk aldri noen jeg, men gravid var jeg :) 

Ja har hatt lite symptomer til nå litt murring i ny og ne veldig trøtt da og ømme pupper. Hadde mye halsbrann i går vet ikke om det er for tidlig?  Får ha tålmodighet. Skal sove ut i helgen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Petra-prøvedokke skrev:

Ja har hatt lite symptomer til nå litt murring i ny og ne veldig trøtt da og ømme pupper. Hadde mye halsbrann i går vet ikke om det er for tidlig?  Får ha tålmodighet. Skal sove ut i helgen😉

Den letinga den letinga ;) kjenner alt 1000 ganger bedre , og alt tolkes i alle retninger ;) Er nok bare å være tålmodig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruger i vei her men i kveld var det fersk blod på crinone pinnen håper det er med det lille og ikke mer.  Vet ikke hva jeg føler men håper jeg våkner til noe positivt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Ruger i vei her men i kveld var det fersk blod på crinone pinnen håper det er med det lille og ikke mer.  Vet ikke hva jeg føler men håper jeg våkner til noe positivt 😉

Da jeg holdt på med Crinone så fikk keg blod på pinnen hele tiden, tror blodkar sprakk av aplikatoren. Skummelt men krysser fingrene for at du tester positivt snart! 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, J'espere skrev:

Da jeg holdt på med Crinone så fikk keg blod på pinnen hele tiden, tror blodkar sprakk av aplikatoren. Skummelt men krysser fingrene for at du tester positivt snart! 🤞🏻

Takk ja nå er det ferske vekke og kun litt brunlige crinone rester kommer, har litt murring men ikke mye men håper at egget har kloret seg fast og jeg bare produsere hcg litt sent. Testdag torsdag så håper det viser noe snart...😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2017 den 11.04, sctr skrev:

Så spennende :) Lykke til ;) Her er det UL i morgen ;) 

Hei hvordan gikk ul og blir det innsett nå denne uke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Petra-prøvedokke skrev:

Hei hvordan gikk ul og blir det innsett nå denne uke? 

Nei...forsøket ble avbrutt fordi kroppen ikke svarte på medisinene...:(  kjedelig, men da slipper jeg en sommer med lutinus ihvertfall...skal i gang igjen i august med andre medisiner. Håper det sitter for deg nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, sctr skrev:

Nei...forsøket ble avbrutt fordi kroppen ikke svarte på medisinene...:(  kjedelig, men da slipper jeg en sommer med lutinus ihvertfall...skal i gang igjen i august med andre medisiner. Håper det sitter for deg nå da ;)

Off så kjedelig da, håper de finner de rette medisinene til august. Du får slappe av å gjøre noe kjekt mens du venter så ventetiden blir litt kortere.😉

Ja håper i det lengste her😉ellers blir det august på meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Off så kjedelig da, håper de finner de rette medisinene til august. Du får slappe av å gjøre noe kjekt mens du venter så ventetiden blir litt kortere.😉

Ja håper i det lengste her😉ellers blir det august på meg og.

skal visst prøve på naturlig syklus med litt boosterhjelp neste gang ;) satser på det gjør susen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akupunktur i ettermiddag etter det har jeg ikke vert i form, varm, svimmel, murringer nedover i beina, antydning til kramper, helt rar i formen. Kan det være tegn på graviditet eller bare at kroppen ikke er i form og mens på vei? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Kan jeg hive meg på her:)? Er på min første IVF behandling, alt har gått fint heilt til egguthentingen på mandag.eg begynte å blø og etter legen fikk stoppet blødningen så har eg hatt sykt vondt i magen og var på legevakten nå i kveld. Fikk paralginforte. De fikk ut 7 egg hos mg og slå til Haugesund i mårå på innsetting :) Kossen har det gått med dere etter egguthentingen? E det vanlig med mye vondt i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, rednasea skrev:

Hei:) Kan jeg hive meg på her:)? Er på min første IVF behandling, alt har gått fint heilt til egguthentingen på mandag.eg begynte å blø og etter legen fikk stoppet blødningen så har eg hatt sykt vondt i magen og var på legevakten nå i kveld. Fikk paralginforte. De fikk ut 7 egg hos mg og slå til Haugesund i mårå på innsetting :) Kossen har det gått med dere etter egguthentingen? E det vanlig med mye vondt i magen?

Jeg har hatt 7 egguttak, men kun komplikasjoner en gang. Da punkterte de en vene hos meg, og det ble en kraftig blødning. 

Fikk da mye blod og væske i buken. Så ut som jeg var gravid i femte måned. Kan vel ikke nekte for at det var vondt, men etter ei uke var jeg fin igjen. 

Det er dessverre ikke helt risikofritt det vi holder på med...

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite hjertesukk fra meg i dag, Fikk ut 16 egg i går etter et svært smertefullt uttak, og kun 2 ble befruktet. :( Så er vel liten sannsynlighet for at noe overlever til innsett i morgen. :( er vist ikke meningen for oss dette... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mosste skrev:

Et lite hjertesukk fra meg i dag, Fikk ut 16 egg i går etter et svært smertefullt uttak, og kun 2 ble befruktet. :( Så er vel liten sannsynlighet for at noe overlever til innsett i morgen. :( er vist ikke meningen for oss dette... 

Ånei så dumt, brukte de kun ivf eller icsi? Krysser fingrene for at de to holder seg😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Petra-prøvedokke skrev:

Ånei så dumt, brukte de kun ivf eller icsi? Krysser fingrene for at de to holder seg😉

Det vet jeg faktisk ikke hva de har gjort. Takk,  Ja vi får krysse fingrene, selv om alltid noen faller fra til neste dag også, og jeg har ikke så mange sjangser. Så håper telefonen ikke ringer i morgen tidlig. Blir en lag dag/natt dette.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Mosste skrev:

Det vet jeg faktisk ikke hva de har gjort. Takk,  Ja vi får krysse fingrene, selv om alltid noen faller fra til neste dag også, og jeg har ikke så mange sjangser. Så håper telefonen ikke ringer i morgen tidlig. Blir en lag dag/natt dette.. 

Det trengs bare 1 gullegg 🤰Hos oss ble kun 1 av 6 egg befruktet, og jeg ruger på et perfekt lite stjerneskudd 😊 Krysser fingrene for deg jeg 🤞😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Det trengs bare 1 gullegg 🤰Hos oss ble kun 1 av 6 egg befruktet, og jeg ruger på et perfekt lite stjerneskudd 😊 Krysser fingrene for deg jeg 🤞😊

Takk for det! Fikk inn et 3-delt i dag. Hadde akkurat delt seg i 3 før innsett. Så jeg er svært negativ. Finner ikke noe lesestoff på at folk får inn 3 delte egg... men sykehuset mente det va positivt at det delte seg videre.  😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dessverre ikke noe positiv test på oss så nå blir det å leve sunt i sommer til neste forsøk i august😉 kjiipt men vi må prøve igjen. Skal få legen til å ta hormon prøver vil sjekke hvordan jeg ligger an, antar det er der feilen ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Det ble dessverre ikke noe positiv test på oss så nå blir det å leve sunt i sommer til neste forsøk i august😉 kjiipt men vi må prøve igjen. Skal få legen til å ta hormon prøver vil sjekke hvordan jeg ligger an, antar det er der feilen ligger.

Det var synd Petra-prøvedokke :-(

 

Innsett på oss til torsdag. Da blir det ett 6 dagers blastocyst. Denne gangen har jeg skrudd helt av jeg. Tenker ikke noe på det i forhold til de andre gangene. Tar folat og så får vi vente å se. Tror det er litt forsvarsmekanisme etter at jeg mistet i november. 

Glimter til en liten gang når jeg kjører forbi Barnas Hus eller når jeg ser babybilder av guttene. Kanskje kanskje... Men ellers så tenker jeg minst mulig på det:-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vi4+1!?:-) skrev:

Det var synd Petra-prøvedokke :-(

 

Innsett på oss til torsdag. Da blir det ett 6 dagers blastocyst. Denne gangen har jeg skrudd helt av jeg. Tenker ikke noe på det i forhold til de andre gangene. Tar folat og så får vi vente å se. Tror det er litt forsvarsmekanisme etter at jeg mistet i november. 

Glimter til en liten gang når jeg kjører forbi Barnas Hus eller når jeg ser babybilder av guttene. Kanskje kanskje... Men ellers så tenker jeg minst mulig på det:-|

Takk😉

Ja det kan være greit å koble fra tankene litt, la ting jobbe 😉 håper det går rette veien denne gang for dere.

Jeg skal se om jeg får tatt noen hormonprøver om det er noe som bør justeres der i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre mens tre dager for sent til å rekke kort protokoll før sommerstengt.

Typisk at mens ble forsinket med hele 13 dager. Ble til og med dust nok til å svi av x antall graviditetstester for å sjekke om vi hadde klart det på egen hånd.

Vi skal på ferie i mesteparten av august så blir nok ikke noe nytt forsøk på oss før godt ut i september.

Begynner å føle litt på at eldstemann hos oss nå snart blir tolv....Hadde forrige postive frø holdt ut i mer enn 14 uker i magen så hadde han/hun vært snart et halv år allerede.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2017 den 3.41, Mosste skrev:

Takk for det! Fikk inn et 3-delt i dag. Hadde akkurat delt seg i 3 før innsett. Så jeg er svært negativ. Finner ikke noe lesestoff på at folk får inn 3 delte egg... men sykehuset mente det va positivt at det delte seg videre.  😢

Hvordan går det med deg? Jeg har akkurat snakket med Klinikk Spiren og informert om at jeg er gravid 🤰Kun ett eneste egg ble befruktet, og det holdt 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Hvordan går det med deg? Jeg har akkurat snakket med Klinikk Spiren og informert om at jeg er gravid 🤰Kun ett eneste egg ble befruktet, og det holdt 🤞

Gratulerer så mye :) Det var veldig fin lesning. Er på dag 7 etter innsett i dag. Har ingen symptomer overhode akkurat som sist, men krysser fingrene helt til testen er negativ :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...