Gå til innhold

Blødninger :(


Svimmla

Anbefalte innlegg

Friskt blod siden formiddagen i dag :( lege i morra for å få sjekket HCG-nivået. Dette føles ikke så greit. Vet at det kan være normalt å blø og at det i 90% av tilfellene ikke er noe galt. Redd det ble en kort karriere for meg her inne med dere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda, det var ikke bra.. 😔 Har du smerter i tillegg? Som du sier, så er blødninger helt normalt. Så lenge det ikke kommer store mengder med klumper, så er håpet der. Jeg har hatt 3 SA, så har erfaring med det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Svimmla skrev:

Friskt blod siden formiddagen i dag :( lege i morra for å få sjekket HCG-nivået. Dette føles ikke så greit. Vet at det kan være normalt å blø og at det i 90% av tilfellene ikke er noe galt. Redd det ble en kort karriere for meg her inne med dere. 

Huffda, det var ikke bra.. 😔 Har du smerter i tillegg? Som du sier, så er blødninger helt normalt. Så lenge det ikke kommer store mengder med klumper, så er håpet der. Jeg har hatt 3 SA, så har erfaring med det! 

Endret av lissjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klump, ellers friskt blod. Men, stoppet helt opp nå  tror jeg. Hvor lenge/mye har du blødd ved Så? Håper i det lengste her. Lite smerter, har mye mer smerter ved mensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Svimmla!! Håper at alt er bra! Blødde selv litt i mitt forrige svangerskap! Så det trenger ikke bety SA! Men forstår veldig godt at du vil sjekke det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Svimmla skrev:

En klump, ellers friskt blod. Men, stoppet helt opp nå  tror jeg. Hvor lenge/mye har du blødd ved Så? Håper i det lengste her. Lite smerter, har mye mer smerter ved mensen. 

Har pleid å blø som jeg gjør ved en ganske kraftig mens i 2-3 dager... Har alltid mistet rundt uke 5, så har aldri kommet så langt. Du må bare holde håpet oppe til du vet mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trur det er såpass mange som en tredjedel av alle gravide opplever blødning i et normalt svangerskap. 
Krysser fingre og tær for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen:dagens-rose:Tror det har sluttet nå. Litt mensmurringer, men det har jeg hatt hele veien. Krysser alt her også. Dette må bare gå bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også blødninger, men ikke like mye som ved vanlig mens, lette mensmurringer kommer og går. Skal reise bort i morgen, tenkte å ta en cb med ukeindikator uti neste uke dersom blødningene ikke øker på, er ikke veldig optimistisk, men tenker at det er bedre å miste tidlig enn på slutten av 1.trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blødd noe mer her. Tok en blodprøve i går, skal ta en ny i dag. Så får jeg svar på mandag. Legen min mente 3/10 blør i svangerskapet uten at det er noe farlig, men virket som han mente dette kunne gå begge veier. 

Krysser fingrene for oss begge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nok løpet kjørt, blør som kraftig menstruasjon nå. Satser på at kroppen ordner opp og blir i gjenge igjen snart! Lykke til Svimmla! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Krussemynte skrev:

Nå er nok løpet kjørt, blør som kraftig menstruasjon nå. Satser på at kroppen ordner opp og blir i gjenge igjen snart! Lykke til Svimmla! 


Uff, det var leit å lese. God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer til deg. Samme her. Litt kraftige menssmerter og mye blod. Vi får satse på en frisk start igjen straks. Så ses vi i neste termingruppe:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Svimmla skrev:

Klemmer til deg. Samme her. Litt kraftige menssmerter og mye blod. Vi får satse på en frisk start igjen straks. Så ses vi i neste termingruppe:klem:

Det var trist.. Trøsten er at de fleste blir raskt gravide igjen etter en SA 💕 Lykke til!

Endret av lissjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene for en karusell. Vært kvalm og dårlig i natt, tok kontakt med lege i dag. Blodprøvene viser fortsatt hcg stigning, så har tatt en ny. Får svar først på torsdag, takk 17.mai. Så ennå ingen konklusjon. Tør å håpe litt nå, men må holde det tilbake. Vil ikke bli skuffa. Hvordan er det med deg krussemynte? Vært hos lege? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt stigning til mandag i hvert fall. Men vet fortsatt ikke hva jeg skal tro. Tør nesten ikke få håp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært til lege, var nok en SA pga smertene, mengde blod og varighet(ekstra kraftig mens). Hadde jeg ikke testet to dager før det startet hadde jeg kanskje tenkt at jeg bare var forsinket, burde jeg dratt til lege allikevel?  Syns jeg merker på kroppen at el nærmer seg👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krussemynte skrev:

Har ikke vært til lege, var nok en SA pga smertene, mengde blod og varighet(ekstra kraftig mens). Hadde jeg ikke testet to dager før det startet hadde jeg kanskje tenkt at jeg bare var forsinket, burde jeg dratt til lege allikevel?  Syns jeg merker på kroppen at el nærmer seg👌🏻

Dersom blødningene har gitt seg, og du føler deg bra, trenger du ikke dra til legen. Det har ikke jeg gjort ved mine SA. Du kan jo evt. ta en graviditetstest og se om den er negativ. Hvis el nærmer seg, er det bare å kjøre på. Man blir jo ofte raskt gravid igjen etter en SA :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ma her. Fått ny time neste uke for å dobbeltsjekke, da det var en teoretisk mulighet for at jeg ikke var kommet så langt som jeg trodde. Hvis ikke kroppen har ordnet opp til da så blir det tabletter. Bedre lykke neste gang for oss begge😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...