Gå til innhold

Moderatorer eller adm. :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare nysgjerrig - hvorfor står det nå 0 visninger på alle trådene nå?

Anonymkode: 55e67...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, KellyTaylor skrev:

Hei, fikk beskjed om at forumsansvarlig er på saken.

Mod K. Taylor

Da venter vi i spenning ;)

Anonymkode: 55e67...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2017 den 22.09, KellyTaylor skrev:

Hei, fikk beskjed om at forumsansvarlig er på saken.

Mod K. Taylor

Nå er det sånn igjen på mange tråder

Anonymkode: ab80a...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det slik igjen. Og hele kvelden har forumet falt ut og man får bare feilmelding, har skjedd mange ganger hele kvelden.

Anonymkode: 55e67...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det slik igjen. Og hele kvelden har forumet falt ut og man får bare feilmelding, har skjedd mange ganger hele kvelden.

Anonymkode: 55e67...574

Det er ikke bare i kveld forumet har falt ut. Det har vært sånn endel i det siste

Anonymkode: ab80a...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke bare i kveld forumet har falt ut. Det har vært sånn endel i det siste

Anonymkode: ab80a...1f3

Jeg er helt enig. Det faller ut hver eneste dag hos meg, ofte mange ganger, men i går kveld var det ekstra ille her. Det ble verre etter den siste omleggingen av forumet. Men jeg har egentlig bare gitt opp å si fra, for brukernes stemme skal jo helst ikke høres, får jeg inntrykk av, ikke når det snakkes om det negative i hvert fall. Og så blir det bare mer og mer tregt, tar evigheter å laste opp en side her inne.

Anonymkode: 55e67...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig. Det faller ut hver eneste dag hos meg, ofte mange ganger, men i går kveld var det ekstra ille her. Det ble verre etter den siste omleggingen av forumet. Men jeg har egentlig bare gitt opp å si fra, for brukernes stemme skal jo helst ikke høres, får jeg inntrykk av, ikke når det snakkes om det negative i hvert fall. Og så blir det bare mer og mer tregt, tar evigheter å laste opp en side her inne.

Anonymkode: 55e67...574

Enig med deg. Moderator følger tråden, har vært pålogget, men svarer ikke. Det er dumt.

Anonymkode: ab80a...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, det er meldt inn, men tekniske problemer kan ta litt tid da Egmont har et eksternt firma til å ta hånd om det tekniske. Også regner jeg med at det generelt tar tid da problemet må lokaliseres når det kun gjelder noen brukere og det fungerer på KG selv om forumene i bunn og grunn er like.


Ann Christin, Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei
Veldig snodig opplegg. Jeg melder videre om dette og om at forumet oppleves som veldig treigt for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
1 time siden, Ann Christin skrev:

Heisann, det er meldt inn, men tekniske problemer kan ta litt tid da Egmont har et eksternt firma til å ta hånd om det tekniske. Også regner jeg med at det generelt tar tid da problemet må lokaliseres når det kun gjelder noen brukere og det fungerer på KG selv om forumene i bunn og grunn er like.


Ann Christin, Admin

Men det fungerer ikke optimalt på kg. Greit at siden ikke er like treig der, men jeg får ihvertfall opp feilmelding der iblant.

Er det forresten noe svar på hvorfor noen må trykke på rundingen ved siden av trådtittel i stedefor trådtittel for å komme til første uleste innlegg? Dette fungerer på kg.

Endret av Minnieropptatt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler alle som opplever siden som treig til å forsøke å slette cookies og cache og hele pakken for å se om det hjelper på problemet:) 

 

 

Anonymkode: 62b2b...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg anbefaler alle som opplever siden som treig til å forsøke å slette cookies og cache og hele pakken for å se om det hjelper på problemet:) 

 

 

Anonymkode: 62b2b...b3e

Men hvor ofte skal det være nødvendig? Problemet oppstår jo bare på nytt, og for meg er det bare på de her sidene

Anonymkode: ab80a...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvor ofte skal det være nødvendig? Problemet oppstår jo bare på nytt, og for meg er det bare på de her sidene

Anonymkode: ab80a...1f3

Det kommer jo helt an på hva du ellers gjør på pcen? Bruker du mye minne på masse tull kommer pcen til å laste treigt, har du treigt nett vil det gå treigt, har du ikke SSD går det treigt osv. For meg laster sidene på no time, og det er fordi jeg har en kjapp PC med bra hastighet på nettet mitt. Det er lurt å sjekke slike ting hvertfall. 

Anonymkode: 62b2b...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer jo helt an på hva du ellers gjør på pcen? Bruker du mye minne på masse tull kommer pcen til å laste treigt, har du treigt nett vil det gå treigt, har du ikke SSD går det treigt osv. For meg laster sidene på no time, og det er fordi jeg har en kjapp PC med bra hastighet på nettet mitt. Det er lurt å sjekke slike ting hvertfall. 

Anonymkode: 62b2b...b3e

Men er det ikke litt rart at det bare er her inne problemene er. Burde ikke problemet vært uansett hvor jeg surfet?

Anonymkode: ab80a...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minnieropptatt skrev:

Er det forresten noe svar på hvorfor noen må trykke på rundingen ved siden av trådtittel i stedefor trådtittel for å komme til første uleste innlegg? Dette fungerer på kg.

Jeg kommer til første uleste innlegg om jeg trykker på tittelen nå. Det ble fikset for en del uker siden og skal fungere slik hos alle nå. Mulig nettleseren din har lagret det gamle oppsettet enda.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ann Christin skrev:

Jeg kommer til første uleste innlegg om jeg trykker på tittelen nå. Det ble fikset for en del uker siden og skal fungere slik hos alle nå. Mulig nettleseren din har lagret det gamle oppsettet enda.

Ann Christin, admin

Hos meg varierer det hvor jeg kommer. Som regel kommer jeg til siste leste innlegg. Men innimellom kommer jeg også til siste innlegg i tråden selv om jeg ikke har vært inne på tråden før. Opplevde det senest i går.

Anonymkode: 55e67...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
1 time siden, Ann Christin skrev:

Jeg kommer til første uleste innlegg om jeg trykker på tittelen nå. Det ble fikset for en del uker siden og skal fungere slik hos alle nå. Mulig nettleseren din har lagret det gamle oppsettet enda.

Ann Christin, admin

Nå lastet jeg ned Firefox på tlf, har aldri brukt det før. Jeg må fremdeles trykke ved siden av trådtittel for å komme til første uleste innlegg. Så jeg kan ikke tenke meg at det kan ha med lagring av det gamle oppsettet å gjøre. Siden henger på Firefox og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minnieropptatt skrev:

Nå lastet jeg ned Firefox på tlf, har aldri brukt det før. Jeg må fremdeles trykke ved siden av trådtittel for å komme til første uleste innlegg. Så jeg kan ikke tenke meg at det kan ha med lagring av det gamle oppsettet å gjøre. Siden henger på Firefox og.

Merkelig, men da er Hanne Mari klar over det og vi får vente på respons derfra :-)

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette burde bli bedre nå, det har blitt foretatt en fiks. Si ifra hvis det vedvarer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...