Gå til innhold

Hvem er vi?


Virre Vips

Anbefalte innlegg

Hei!
Forrige graviditet med termin mars 2017 ble vi en flott gruppe her inne, som etterhvert (rundt uke 12) flytta over til en facebook-gruppe med ca 40 medlemmer.(Ikke for liten - ikke for stor) Synes det har vært en så bra gruppe, og fin måte å gjøre det på at jeg håper også vi i termin januar 2018 får til noe lignende (selv om vi ikke trenger å følge noen oppskrift).

 

Jeg er iallefall en 32 år gammel dame bosatt på Askøy utenfor Bergen. Jeg studerer ved universitet og håper på å bli noe en dag ;)

Utover det bor jeg med samboer og datter på 1 år og 1 måned. Så her blir det relativt tett så lenge alt går bra (som vi jo bare antar det gjør). Er glad i å laminere ting, samt å spyle gårdsplassen og terrassen. (Kunne ønske jeg ble noe innen laminering og spyling). Er veldig glad i å skrive små kommentarer til det jeg skriver inne i klammer (som dere ser).

 

Hvem er dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei😀 

Jeg er en dame på 23 år som bor langt nord i landet. Jeg er akkurat er ferdig med en mastergrad og er på utskikk etter jobb. Jeg og min samboer har ingen barn, og er veldig klar for å få en liten en ❤️ Drømmen er tvillinger, men med ingen i familien er vel sjansen for det liten ☺️

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn som en skikkelig oldis jeg da  40 år, fra Trondheim. Jeg og sambo har en gutt fra før, som blir 2 år i neste uke. Prøvd i litt over ett år nå på nr to. Var klar til å få utredning for barnløshet etter siste pp :) men ser ut som provera-kur hjalp. Håper bare denne spiren klorer seg godt fast. 

Blir gjerne med over i en FB-gruppe :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og bor i Loddefjord i Bergen. ☺️ Jeg er gift og sammen har vi en sønn på 1år og 9mnd. Første gang vi planla å få barn brukte vi 1 år før det klaffet men det endte i MA i uke 12. Et halvt år senere var vi gravid igjen og da gikk heldigvis alt bra. Denne ganen var vi gravide bare noen minutter etter vi hadde tenkt tanken på å bli gravide igjen 😂så jeg klarer ikke helt å ta på meg den "gravid-hatten" 🙈 For vi hadde aldri tenkt at det skulle klaffe så fort 😅 Er fortsatt i sjokk!! 

 

Jeg er gjerne også med videre i en FB-gruppe! 🤗

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år og bor i Sarpsborg. Har termin 7.januar og håper bare det kommer til å gå bra. Har en datter fra før, men kjenner mer på redsel og engstelse denne gangen. 

Finnes det er termingruppe på Facebook? I så fall vil jeg gjerne være med 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år gammel, bor midt i Norge og dette er vårt første barn! Jeg og samboer har vært sammen i snart 6 år, og dette var 3 prøveperiode! Symptomene jeg har nå er at jeg er litt uggen, har stikkinger/mensmurringer i magen og SYKT trøtt!
Jeg er 5+5 i dag, og skal til lege i midten av Juni! Vi gleder oss veldig!!

Jeg blir også med i gruppe på facebook hvis det blir opprettet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 21 år gammel, sykepleierstudent. Dette er første gang jeg er gravid! Jeg er gift og bor med min mann, og vi er begge skikkelig glade for det som har skjedd! Jeg er fortsatt i sjokk, og klarer ikke tro på at det er ekte.  Jeg har foreløpig bare hatt litt mensmurringer, men ellers helt fin form. Jeg er 4+6 i dag. Lest mye på disse forumene de siste dagene for å se hvordan andre gjør det i slike situasjoner. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ny_i_gamet skrev:

Jeg er 21 år gammel, sykepleierstudent. Dette er første gang jeg er gravid! Jeg er gift og bor med min mann, og vi er begge skikkelig glade for det som har skjedd! Jeg er fortsatt i sjokk, og klarer ikke tro på at det er ekte.  Jeg har foreløpig bare hatt litt mensmurringer, men ellers helt fin form. Jeg er 4+6 i dag. Lest mye på disse forumene de siste dagene for å se hvordan andre gjør det i slike situasjoner. :) 

 


Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Gratulerer så mye til alle sammen!

Jeg og samboeren min bor sammen i Trondheim. Jeg er 27, snart 28 år som tantebarna mine sier: "snart", og jobber på kontor. Det er første gangen jeg er gravid! :strix: Jeg er 4+5 uker påvei og terminen er vel midt i Januar. Jeg er så spent og så nervøs samtidig, sjokket vil ikke legge seg. Det gikk så fort, bare 6mnd! Jeg var så redd for at vi ikke skulle få det til.

Symptomene jeg har så langt er varme og tyngde der nede (beklager eventuelle detaljer! :blush:), kjempe ømme brystvorter og stikninger i livmor og pupper, men mest av alt er jeg frossen og trøtt. Det skal vist være normalt når kroppen jobber hardt for å opprettholde den nye temperaturen i kroppen, har jeg lest på liknende forum.

Jeg kunne gjerne tenke meg å være med i en facebook-gruppe jeg også, men en hemmelig en sådan. Kun jeg å samboeren som vet noe ennå :klem:. Det blir legebesøk i juni for meg også. Jeg er så spent og gleder meg til mer informasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 27 år og bor i Oslo. Fant ut på mandag at jeg er gravid, 4+1 i dag. Har termin i slutten av januar 🎉

Er første graviditet, så vi er veldig spente og veldig blanke på alt som har med dette å gjøre så denne gruppen er jo midt i blinken!

Har ikke så mange symptomer. Litt murringer og stikking i livmoren, hadde litt ømme pupper i går som er borte igjen i dag og veldig trøtt og sliten.

Jeg klarer ikke tenke på annet for tiden og måtte si det til nærmeste familie ( foreldre og søsken). Vi venter med å fortelle resten av familien og venner til senere i svangerskapet i tilfelle det blir sa/ma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer :)

Dame (mest lyst å sei jente) på 37 år her! Har sambuar og 3 barn på 16,14 og 4 år. Bur på Vestlandet ein plass, meir spesifikt kjem etterkvart ;) 

Testa positivt på tirsdag så er rimelig nygravid. Men har hatt mine mistanker sidan laurdag sidan eg då vart meget øm i puppane... Har vore dårlig i starten med dei to yngste så er litt spent på korleis tida framover blir.. (frå veke 6-7) 

utifrå terminkalkulator har eg termin 27.01 :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! 

Jeg er 21 år og samboer, ferdig å studere nå til sommeren. Testet positivt i går og er 4+2 i dag. :D Vi var prøvere tidligere i år men bestemte oss for å vente siden jeg har fått ny jobb etter studiene. Vi brukte ikke prevensjon, men hadde ikke sex dagene før og etter eggløsning så trodde vel egentlig jeg ikke skulle bli gravid siden jeg ikke ble det de andre gangene. Begynner å tro på at det stemmer det man sier om at det skjer når man minst prøver på det :)

Jeg fikk en sterk følelse av at jeg hadde blitt gravid allerede for 5-6 dager siden når jeg kjente menslignende smerte før forventet mens. Samboer trodde absolutt ikke at jeg var det, så tror han ble ganske overrasket. :)

 

Terminkalkulator viser termin 27.01 , og jeg er så utrolig spent! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for alle januarbabyene!

Jeg kan lage en slik facebook-gruppe om det er stemning for det. 

Send meg PM med navn, så legger jeg dere til som venn, og så kan jeg legge dere inn i gruppa :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke laget gruppen før jeg hadde en venn jeg kunne ha med meg i gruppen, så lager en etterpå når noen har sendt meg PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne vere med på den gruppa litt seinare, enn så lenge er vi litt hemmelighetsfulle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har endelig funnet en Facebook-gruppe. Den er hemmelig, så kun medlemmene i den som kan se at du er der. Send meg en pm om noen vil bli med :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 30 år, gift, og venter første barnet :) Er 8+2 i dag, og holder fortsatt på å vende meg til tanken. Har ønsket barn i veldig mange år, men det er første siste halvåret vi kom dit at vi satte i gang å prøve. Akkurat nå er følelsen mest underlig. Er det virkelig sant? Skal jeg endelig bli mamma? Min mann er superspent, og gleder seg veldig. Han er så søt med alle sine kommentarer og spørsmål. 

Jeg blir veldig gjerne med på en FB-gruppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 Jeg er 25 år gammel og venter mitt andre barn 😊 Er 8+5 i dag! Jeg blir gjerne med på Facebook-gruppe etterhvert. Vil først gjøre det offentlig for familie 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...