Gå til innhold

Forskjellige symptomer og samme kjønn? Eller blir det gjerne forskjellige kjønn da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg sniker fra 1. trimester og vil gjerne høre om deres erfaringer. Gitt at det er samme far i begge graviditetene - vil da forskjellige symptomer være et tegn på forskjellige kjønn, eller kan det like gjerne være feks jente begge gangene selv om det kjennes helt annerledes? 

Anonymkode: c5055...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter gutt nr 2 og føler dette svangerskapet er annerledes enn første. Samme far.

Anonymkode: 5f528...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Svangerskap nr 1 og 2 var som natt og dag! 1= hyperemesis til uke 24, voldsom halsbrann, veldige problemer med bekkenet. Kunne ikke gå på slutten, svangerskapsforgiftning. GRUSOMT svangerskap.

Nr 2: Fantastisk svangerskap med mild kvalme i 3-4 uker, myyye mindre problemer med bekken, og bare moderat halsbrann. Ingen andre problemer. 

SÅ nå med nr 3 har svangerskapet vært litt midt i mellom de to forrige svangerskapene. En del kvalm til uke 14. Kastet opp kun 2 ganger totalt. Mye halsbrann, men likevel mindre enn med nr 1. Bekkenet verre enn sist, men bedre enn med nr 1. Svangerskapsforgiftning på slutten. Totalt sett et slitsomt svangerskap, men likevel ikke i nærheten av nr 1.

Jeg har etter disse svangerskapene 3 fantastiske gutter med samme mannen.

Jeg var lenge sikker på at nr 2 var en jente, nettopp fordi svangerskapene var som natt og dag. Men på meg så har visst ikke disse tingene noe å si for kjønn;)

Det eneste som har vært likt med alle 3 er at jeg har MÅTTE ha sjokomelk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...